Regent Chalet Regent Beach Cha-Am(Cha-am)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Long Beach Cha-am Hotel(Cha-am)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 46 per natt.

Tara Mantra Cha Am(Cha-am)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 56 per natt.

The Regent Cha Am Beach Resort(Cha-am)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Agoda.com
Agoda.com
  • Gratis parkering
Cera Resort Chaam(Cha-am)(Mye for pengene!)
Anmeldt 12. april 2015

Har bodd på hotellet flere ganger med varighet fra 4 uker til 7 uker. Fine rom med ypperlig service. Frokostbufeen er exelent. Personalet svært servicevennlig. Men skulle ønsket at resepsjonspersonettet snakket bedre engelsk. Stor balkong med utsikt over havet og bassengområdet. Nydelig parkanlegg. Eneste minus-litt for harde madrasser.

• Opphold: april 2015, reiste som et par
Takk, tulla42
Anmeldt 18. november 2013

Har du barn, så velg for all del dette hotellet hvis du skal til Cha Am. Supert bassengområde og en beskaffenhet som er trygg og lett å ferdes i for ungene. Ved å slå sammen to rom (dør i mellom) får man en meget komfortabel løsning for storfamilien, med to bad, to kjøleskap, to balkonger osv. Methavalai er et trygt og godt valg!

Romtips: Velg med bassengutsikt i 3 el 4 etg
  • Opphold: november 2013, reiste med familie
1  Takk, Stig A
Anmeldt 22. juli 2013

Dette hotellet er svært bra, kanskje det beste i Cha-Am. God beliggenhet like ved stranda. Hotellet er stilig innredet og holder en svært god standard. Da vi var der, holdt de på med oppussing, så når de er ferdig vil hotellet fremstå som enda bedre.

I juli er det lavsesong, så det var ikke så mange folk på hotellet. Så og si tomt på restauranten om kveldene. Det samme i gatene utenfor. Cha-Am var nærmest i en dvaletilstand.

Jeg er sikker på at dersom vi hadde reist om vinteren, ville hotellet vært fullbooket. Methavalai hotell anbefales hvis du skal besøke Cha-Am.

Det tar ca 20 minutter å kjøre til Hua Hin i taxi.

• Opphold: juli 2013, reiste med familie
1  Takk, Percursatio19
Anmeldt 5. april 2013

Meget bra hotell i Cha Am, Thailand. Alltid bra vær og temperatur i Jan/Feb. 28/29 grader i luft og vann hele døgnet. Hyggelige mennesker, både gjester og lokale. Gode spisesteder, mulighet for arrangerte utflukter.

• Opphold: januar 2013, reiste som et par
Takk, roy_superb
Anmeldt 3. februar 2013

V har bodd flere ganger på dette hotellet -3ganger, snart 4 ogkjenner meg overhodet ikke igjen i de negative kritikkenne, men de positive stemmer godt med det vi har opplevd der. Blide og positive medarbeidere på alle plan , som vet hva service er. Utsøkt og variert , god mat. Hjelpsomheten er påtrengende.
Flotte rom og meget gode senger med puter og tilbehør. Alltid en positiv overraskelse når en kommer fra stranden eller andre steder på ettermiddagen.Et luftanlegg som som fugerer utmerket.Det er vel slik at du blir behandlet slik du selv oppfører deg....
Hotellet , dens personale og beliggenhet anbefales på det varmeste. Hilsen Arild - Oslo

Romtips: Velg rom på bassengsiden (mot sjøen ) i etg 2-3. Nydelig utsikt og flott om kvelden
  • Opphold: desember 2012, reiste som et par
Takk, Arild A