“Mat”

Vurdert som nr. 7 av 173 Restauranter i Cha-am
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

God mat trevelig personal. Anbefales.Godt å kaldt øl. Skandinavisk og thai mat med en eksotisk vri..

2  Takk, Geir Ove T
Rikard L, Owner på Sea & Sand Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2019

HEJ !
Tack för ditt omdöme & dina vänliga synpunkter.
Välkommen tillbaka .
MVH Rickard & nong .

Anmeldt 13. februar 2018 via mobile enheter

Tusen takk for servicen og all den gode maten. Tusen takk for det gode humør som dere utviser til alle gjester. Tusen takk for de fine henvendelser til oss fra Rickard og hans familie. Dere er unikum alle sammen. Det blir vanskelig å finne noe bedre alternativ her i Cha am. Men det behøver vi heller ikke. Jättetrevligt.

Dato for besøk: februar 2018
3  Takk, jon l

HEY !
Thank you for your kind review.
Hope we can cook for you again.
Regards Rickard / nong.

Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Nyderelig mat både thaimaten og husmannskost. stor meny å hvis du spørr
Så lager di det meste... betjeningen snakker svensk. thai.engelsk ++++
Hyggelig betjening
god service vennelige hjelpsome om alt mulig...har også utleie av rom å mopeder...
Anbefales

Dato for besøk: november 2017
3  Takk, Ulf J
Rikard L, Owner på Sea & Sand Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2019

HEJ ULF !
Tack för ditt jättesnälla omdöme .
Hoppas vi får se dig här igen .

Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Vi har vært et reisefølge på 4 voksne og ett barn i Cha Am i 3 uker, og har jevnlig besøkt restauranten. Det er veldig god mat som blir servert her, samtidig så er det en svensk innehaver som vet å ta vare på sine gjester. Kan virkelig anbefale dette stedet.

Dato for besøk: september 2017
3  Takk, 365kjetilb

HEJ !
Tack för era vänliga synpunkter . Det är så roligt när
vi kan göra våra kunder nöjda . Hoppas vi får se er
igen .

Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Spiste her med familien for noen dager siden. Ble litt skuffet ved ankomst da svensk danseband musikk ble spilt på anlegget der, og tenkte at maten var deretter. Ble svært positivt overasket over maten. Både til barna, kona og meg selv. Jeg spiste seafood som var fantastisk god og veldig bra krydra. Dette vil jeg tro er et helt fantastisk sted for de som er her nede over en lengre periode og ønsker seg litt skandinavisk mat. Samtidig som de hadde veldig god thai mat! Skal ikke se bort fra at vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juni 2017
3  Takk, BjornErikSorli
Rikard L, Owner på Sea & Sand Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2019

HEJ BJÖRN !
Tack för era vänliga synpunkter . Alltid lika roligt med nöjda kunder .
Hoppas vi får chansen att laga mat åt er igen . OCH , den Svenska
musiken . Flera dagar hade vi Svenska pensionärer som matgäster .
En av dom lämnade en USB som han tyckte vi skulle lyssna på . Du
hade turen / oturen att få lyssna på den .

Reisende som så på Sea & Sand Restaurant, så også på

Cha-am, Phetchaburi Province
Cha-am, Phetchaburi Province

Har du vært i Sea & Sand Restaurant? Del dine erfaringer!