Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

For mange barn da vi reiste som et par. God service og fine/rene rom. Gode priser på mat og drikke. Avslappende og rolig. Langt til byen og ingen strand å bade i. Du blir innelåst på hotellet da du er avhengig av taxi for å komme deg videre.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, LinnM48
Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Vi har bodd i leilighet i Hua Hin. Og det var godt å komme til denne lille landsbyen Novhotel ligger i. Den ligger hverken i Cha Am eller Hua Hin. Hotellet ligger midt i mellom og Cha am er mye mindre attraktiv som by i forhold til Hua Hin. Derimot, dette hotellet er fantastisk. Rommet er passelig stort. Flott veranda, og hærlig bassengområde. Det er ingen strand, da må du forlate området. Resturanten inne på hotellet er elendig, bassengbaren er topp. På baksiden av hotellet finne du minibank, og en liten butikk. Resturanter er det også, og the Village bar og restaurant får du ypperlig mat. Hotellet anbefales, men gå ut av hotellet for en bedre middag. Det skulle vært flere heiser, flere massører på hotellet og chuttlebusser. Her må du melde deg på alt, og det er ofte ikke plass. Alt tatt i betraktning så er dette et billig hotell hvor du får veldig mye for pengene

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, nikujaki
Anmeldt 5. juli 2017

Vanskelig å finne, men fint når vi fant det. Lå midt mellom Cha-Am og Hua Hin. Effektiv resepsjon, greit rom, noe slitt.fi t basseng lang strand...... langt unna sentrum. Et par restauranter på utsiden, kan anbefale den med Nepalsk eier.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, NilsenH1
Anmeldt 11. oktober 2016

Familievennlig sted. Veldig god mat! Vi spiste helt på restauranten ved havet, der det var tv som viste Donald Duck-filmer kontinuerlig. Kjekt for ungene både før og etter maten. Stor frokostbuffet, lurt å komme tidlig om du vil slippe den verste køen. Fint nok bassengområde. I baren der og på restauranten kan du bestille kokosnøttshake (står ikke på menyen!), den er det jeg savner mest der nede fra! Rommene er greie, stort sett rent og fint. Trege heiser. Noe støy flere kvelder pga. store arrangementer på uteområdet deres (bryllup, konferanse). Hyggelig betjening. Ikke veldig mye å finne på utenfor hotellområdet, stort sett en gate med småsjapper og massasje/renseri/klesbutikk i ett ;-)

Dato for oppholdet: februar 2016

- store rom
- bra frokost
- bra service

Negative:
- få shuttle busser i henhold til gjestene og få avganger
- rommene kunne vært renere
- dyre drikker og mat i henhold til sentrum ( sammenlignet med krabi og phuket var de meget billig)
- langt unna sentrum

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, vahid k
GMNovotelHuaHin, Manager på Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2016

Dear vahid k,

I appreciate your effort to write your comments about our hotel, thank you and we look forward to welcoming you back again to our resort.

Best regards,

Raul Aquino