“Alltid god mat”

Kjøkken: Sjømat, Thai
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Vi har vært i Hua Hin de siste 8 årene, og dette har blitt en av våre favoritt restauranter. Vi har bare positive matopplevelser og det er hyggelig betjening.

Takk, 2Hvar

Anmeldt 6. november 2016

Gode porsjoner og godt utvalg til en rimelig pris. God mat. Noe slitt, men en bra plass å besøke. God service og rent og pent.

Takk, Grethe G
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Maten var god, men porsjonene var små. Interiøret virker noe utdatert og slitt. Vi spiste en variasjon av europeiske og thai-retter. De europeiske er overpriset.

Takk, Hans Øyvind G
Anmeldt 2. juli 2016

Variert og veldig god mat, ofte veldig mange folk her både på grunn av utvalg, smak og pris. Anbefales som en veldig god restaurant for de som ikke vil betale alt for mye for veldig god mat.

Takk, anina007
Anmeldt 4. mars 2016

Denne restauranten hadde en stor meny og god mat. Vi spiste sjømat til en forholdsvis lav pris. Absolutt et bra sted å innta en middag.

Takk, Rakrias

Reisende som så på Sawasdee Restaurant, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i Sawasdee Restaurant? Del dine erfaringer!