“God mat, grei servering”
Anmeldelse av La Paillote

La Paillote
Vurdert som nr. 41 av 780 Restauranter i Hua Hin
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. juli 2016 via mobile enheter

Det var god mat og mange retter på menyen. Servicen var passe bra og det tok ganske lang tid før vi fikk maten. Det var relativt billig.

Takk, VegardBF

Anmeldt 2. juli 2016 via mobile enheter

Fin atmosfære, veldig god mat og hyggelig betjening. Beste maten hittil
Over 80 retter og velge imellom, vi valgte 3-rettersen

1  Takk, Helene H
Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

Vi hadde en deilig treretters middag med bl a hummersuppe, snegler, confit de canard, creme brulee, sjokoladefondant mm. Oppmerksom betjening og nydelig mat. Stor meny og vinkart. Hyggelig vertskap, som bl a snakket fransk og norsk - i tillegg til bra engelsk; anbefales!

Takk, tessNorth
Anmeldt 26. februar 2016

Svært hyggelig restaurantbesøk, god mat, hyggelig betjening. Middels prisnivå. Delikat innredning. Rolig beliggenhet.

Takk, Torild E
Anmeldt 13. februar 2016 via mobile enheter

Veldig god mat. Godt utvalg på vin. Hyggelig betjening og meget god atmosfære. Plassen ligger meget sentralt i Hua HiN.

Takk, Jørn J

Reisende som så på La Paillote, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i La Paillote? Del dine erfaringer!