“Nyttårsaften på piren”

Vurdert som nr. 54 av 840 Restauranter i Hua Hin
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. januar 2019

Den restauranten har vi vært på før, og er vel den av porene, som vi synes maten er best på. I år var det nyttårsfeiring med familien, og valget falt på Ketsarin. Jeg hadde sjømattallerken, og det var utrolig godt. Kun en var misfornøyd med maten, og hun hadde bestilt entrecôte,som hun sa var både seig og kald dessverre. Men ellers var det nydelig mat, og hyggelig, men travel betjening. Vi kommer nok igjen

Takk, vigdisg2017

Anmeldt 18. oktober 2018

Omfattende meny med stort utvalg av alskens fisk og sjømat. 4 stykker valgte ulike retter fra thai kjøkken. Hyggelig å sitte helt ytterst på piren, se litt båter ut og inn, og lysene fra fiskebåtene langt ute. God mat, hyggelig sted under åpen himmel ytterst, men med tak lenger inne.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 272gunnarh
Anmeldt 12. februar 2018 via mobile enheter

Vi var fore venner som besøkte
Ketsarin
Der fikk vi en vennlig mottagelse
Og et font bord med utsikt over sjøen.
En vennlig servitør tok i mot vår bestilling.
Vi bestilte blåskjell, hvitløksgratinert hummer og
Mixed seefood med oystersaus.
Og dette var et fantastisk måltid.
Noe av det beste jeg har smakt.
Denne fiskerestauranten anbefales

Dato for besøk: februar 2018
Takk, E1344
Anmeldt 17. januar 2018

Vi var 11 personer som hadde bestilt bord på forhånd. Det gikk bra å få bordet. Drikke fikk vi 20 min senere. Maten fikk vi 1 time og 15 min etter bestilling, det syntes jeg var dårlig. Tror de hadde glemt. Når maten kom så var den nydelig.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Trine125
Anmeldt 17. februar 2017 via mobile enheter

Denne restauranten, som ligger på en av pirene, besøkte vi i 2016 også, og var da fornøyd med både mat og service. I år syntes jeg det var enda mer slitt enn ifjord. Men maten var heldigvis like god. Siden vi er veldig glad i sjømat, ble det sjømat tallerken og lobster på oss begge to, Alt smakte like godt. Kan anbefales.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Vigdis G

Reisende som så på Ketsarin Restaurant, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i Ketsarin Restaurant? Del dine erfaringer!