10 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Expedia.comUSD 368
Trip.comUSD 327
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk bryllupsreise på dette hotellet. Fantastiske rom med god størrelse og eget basseng på veranda. Veldig hyggelig og behjelpelig personale og en veldig bra spa-avdeling. Maten er nydelig, noe basseng området og stranden også er.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, EivindB109
Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Dette er et helt fantastisk hotell. Jeg og min kjære var der 10 netter på bryllupsreise. Vi hadde stort rom med eget basseng i første etasje. De ansatte var veldig behjelpelige, imøtekommende og hyggelige. God servise generelt, hvor de fylte på med vann og rene håndklær flere ganger i løpet av en dag.
Maten og drinkene på hotellet var veldig bra!
Stranden var fin og rolig, men det var mye maneter i vannet, så vi badet for det meste i bassenget på hotellet. Det var veldig fint. Var kort avstand fra rommet og ned til bassenget og standen ligger rett nedenfor bassenget.

Anbefales på det sterkeste hvis man vil bo på et hotell som ikke er som alle andre, koselig og ekstremt sjarmerende.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Miriam R
Anmeldt 26. mars 2017

Ligger fint på stranden i Hua Hin. Hvert rom har eget svømmebasseng på terrassen. God frokost med godt utvalg. Har bodd på dette hotellet mange ganger.Vi har bodd på mange ulike hoteller i Thailand i denne prisklassen. Dette er det eneste hvor du må betale for vann ved bassenget. Ved andre tilvarende hoteller deles dette ut. Du kan ikke ta med den siste kaffekoppen din fra frokosten til solstolen din. Men du kan gjerne kjøpe en kopp. Dette utgjør ikke store summer, men handler mer det lille ekstra.

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, TomLaila
Anmeldt 2. november 2015 via mobile enheter

Dette hotellet er nok det beste jeg har opplevd. Store romslige rom med eget svømmebasseng på verandaen. Meget hjelpsom betjening. Alle rom er vendt slik at det er skygge på veranda og det vil du sette stor pris på med den varmen som er. Rommene blir rengjort 2 ganger om dagen. Ligger stille og fredelig til med gangavstand til liv og røre indre sentrum i Hua Hin. Restaurang og felles svømmebasseng ligger i enden av hotellet nede ved stranden. Man kan velge å bade i havet eller holde seg i svømmebassenget.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, tort168
Anmeldt 17. juli 2015

Fremdeles når dette skrives på hotellet, rom 156 med sjøutsikt, solrikt hele dagen, eget basseng, solseng, fantastisk baderom med alt:) Hyggelig betjening, ordner til og med sengen på kvelden slik at det er lett for Hagen og legge seg:) Kjempefin og god frokost! med andre ord Luxus for alle penga!!
Anbefales av May og John fra Porsgrunn!

Romtips: Rom 156, 5 etg hvis du er glad i sol og utsikt:)
Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, John H