“Hua Hin sin beste thaifood! ”
Anmeldelse av Onn Onn Corner Hua Hin

Onn Onn Corner Hua Hin
Vurdert som nr. 32 av 772 Restauranter i Hua Hin
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Har vært her ubeskrivelig mange ganger. Hver gang forlater jeg plassen i lykkerus. Her får du servert masse retter som tar smakssansene til himmelen. Servicen er på topp. Anbefales på det varmeste. Jeg kommer tilbake oktober 2017, og dette er hovedgrunnen til at jeg ville tilbake til Hua Hin

1  Takk, nikujaki

Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Dette er en super gaterestaurant med beste service. Vi spiste både kylling, fisk og reker hvor alt smakte ypperlig. Veldig hyggelig personale. En av våre favoritter

1  Takk, Anne40Oslo
Anmeldt 11. januar 2017

Vi spiste der flere ganger, da vi synes vi virkelig fikk mye og god mat for pengene. Og i den gaten ligger spisestedene på rekke og rad. Beskjeden servitør med god service.
Enkelt spisested, med god og varm mat.

1  Takk, leigeland
Anmeldt 22. desember 2014

Ren og ryddig restaurant, god mat og service. Ikke veldig fancy men prisene er meget hyggelige. Anbefales!

• Atmosfære
Takk, Onkel_Geir
Anmeldt 11. januar 2013

Fantastisk god mat til ein billig penge. Det kan vere lurt å reservere bord, denne restauranten er meget populær. Vil sterkt annbefale å prøve stekt banan med iskrem til dessert.

1  Takk, syden123

Reisende som så på Onn Onn Corner Hua Hin, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i Onn Onn Corner Hua Hin? Del dine erfaringer!