“Nedlagt og venter på nytt lokale. ”
Anmeldelse av Onn Onn Corner Hua Hin - STENGT

Onn Onn Corner Hua Hin
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

De lokale myndighetene fant ut at Onn Onn ikke kunne få servere alkohol bak tempelet og på tre dagers varsel, tvunget til å stenge. Ryktene sier at han venter til han finner fine lokaler. Jeg lette i tre dager for å finne ut at han ikke eksistere. Synd, for dette var feriens høydepunkt.

Takk, nikujaki

Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Har vært her ubeskrivelig mange ganger. Hver gang forlater jeg plassen i lykkerus. Her får du servert masse retter som tar smakssansene til himmelen. Servicen er på topp. Anbefales på det varmeste. Jeg kommer tilbake oktober 2017, og dette er hovedgrunnen til at jeg ville tilbake til Hua Hin

1  Takk, nikujaki
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Dette er en super gaterestaurant med beste service. Vi spiste både kylling, fisk og reker hvor alt smakte ypperlig. Veldig hyggelig personale. En av våre favoritter

1  Takk, Anne40Oslo
Anmeldt 11. januar 2017

Vi spiste der flere ganger, da vi synes vi virkelig fikk mye og god mat for pengene. Og i den gaten ligger spisestedene på rekke og rad. Beskjeden servitør med god service.
Enkelt spisested, med god og varm mat.

1  Takk, leigeland
Anmeldt 22. desember 2014

Ren og ryddig restaurant, god mat og service. Ikke veldig fancy men prisene er meget hyggelige. Anbefales!

• Atmosfære
Takk, Onkel_Geir