“Ypperlig lobster”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 27. oktober 2018

Som vanlig var lobster en veldig god rett på Bird Chilli. Masse god mat og ypperlig service. Kommer igjen til neste år.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Bente S

Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Restauranten tilbyr mye god sjømat og vestlig mat. Hadde en svinestek med pommes og salat. God kvalitet og passe mengde. Prisen også upåklagelig. Personalet løper livet av seg og sliter med å beholde oversikten - stor restaurant og mange Mennesker om kvelden når rushet på markedet kommer i gang. God stemning og god service selv om maten min havnet sikkert på feil bord. Fikk etter flere spørsmål omsider det jeg hadde bestillt. Ventingen var ikke noe problem siden det var mye å se på - bare okay.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Winfried2013
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Spar seg for å besøke denne «restauranten». Utrolig rotete, dårlig betjening og ikke spesielt god mat. Tok evigheter før vi fikk maten og når vi fikk den var set uten den sausen vi hadde bestilt, det var ikke stekt nok og veldig lite i forhold til set man betaler for. Styr unna!

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, chrkols
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Etter en omtrent en uke med varierende men god mat på ulike restauranter i Hua Hin havnet vi siste kvelden på Bird Chilli. Samtlige i vårt selskap på 8 personer mellom 17 og 50 mente dette var det beste spisestedet så langt med sin hurtige men intime atmosfære, og ikke minst utsøkte mat til overraskende fornuftige priser. Som nærmeste nabo til night market er området er godt besøkt men anført av restaurantens eier ser de ikke ut til å ville ta mer betalt for rettene i den varierte menyen enn hva som er rett og rimelig. Til tross for en ganske full restaurant tas man fint imot og maten kommer fort på bordet. Anbefales på det sterkeste :)

Dato for besøk: august 2017
Takk, magne1815
Anmeldt 3. august 2015 via mobile enheter

Som alle restaurantene på nattmarkedet, serverer bird chilli god mat. En fordel er også nærheten til retro bar med live musikk. Men de har dessverre svært liten kontroll på serveringen når det er mange folk tilstede. Både forretter og hovedretter ble servert til svært forskjellige tidspunkt. Også vanskelig å få kontakt for å få betalt.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Jon K

Reisende som så på Bird Chilli, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i Bird Chilli? Del dine erfaringer!