“Svindel”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk hovedretten til en person... deretter 15 min før neste fikk mat. I tillegg var noen vinglass halvfulle, mens noen fikk fulle vinglass. Det værste er at de gir 50 igjen istedenfor 500 lapper . Klassisk thaisvindel som jeg trodde kun foregikk i Bangkok ....

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Simba12345

Anmeldt 3. april 2018

Nydelig sjømat, i en hektisk og travel gate. Vi spise her to ganger under vårt opphold, stusset litt på at det var forkjellig i prisen da vi spiste samme mat, vi valgte ut sjømaten selv, og ga beskjed om dette. Kom en annen selger og prisen ble tilnærmet lik tidligere, usikker på om det var et forsøk på å lure oss eller en feil. Man kan jo være obs på det hvis man går flere ganger.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, SivMonicaM
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Ønsker du en parmiddag, er ikke dette stedet. Det finnes ikke spor av romantikk. Er du likevel her, har de utsøkt mat. Og kald øl. Rask levering av mat, noe som fikk meg ut av døra ganske raskt. Ble heller ikke tilbudt en dessert. En fin plass å se på folkemyldet på nattmarked, hvis du føler du kan bli sittende.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, nikujaki
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Fin, enkel og veldig billig restaurant. Serverer mange Thai retter og fersk fisk/skalldyr fra grill. En vanlig singha koster 60 Bath. Hyggelig og hjelpsom betjening. Mye mat for pengene. Middag for 4 personer med 2 Singha og 3 glass hvitvin kostet 1230 Bath.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Geiros68
Anmeldt 11. januar 2013

Hua Hin Seafood ligger i samme gate som nattmarkedet. Veldig god mat her,men pass på å bestille "Not spicy".Medium spicy er ganske sterkt.

Dato for besøk: desember 2012
Takk, syden123

Reisende som så på Hua Hin Seafood, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i Hua Hin Seafood? Del dine erfaringer!