“Nydelig thai-mat”

Kjøkken: Fransk, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019

Spiste her to ganger. Den franske retten ikke så god, men thai-rettene var ypperlige. God service, og oppmerksomme servitører.

Takk, 249magnuss

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Rent og pent lite sted med veldig god mat. Anbefaler å komme tidlig på kvelden hvis man skal være sikker på å få et bord.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 832heges
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Dette er en plass vi virkelig kan anbefale. Her valgte vi å gå tilbake flere ganger grunnet deres gode service og nydelig mat.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, TorleifV
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Vi var her 2 ganger i løpet av en uke i Hua Hin. Servicen er upåklagelig, hyggelig og flinke ansatte. Maten er tradisjonell og svært god! Ingen retter skuffer, og atmosfæren er suveren.

Det lønner seg å bestille bord, selvom vi hadde flaks og fikk et 5-manns bord uten reservasjon begge dagene (da var ALLE de andre bordene reservert )

Anbefales!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Fredrik J
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Her får du virkelig nydelig thaimat. Litt trangt og lite, ofte fullt men ellers nydelig :)

Anbefales

Dato for besøk: desember 2017
Takk, EivindB109

Reisende som så på Orchids, så også på