“Tepanyaki”

Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2018

Følte oss velkommen. God service, hyggelig og imøtekommende betjening.
Skal man spise «tepanyaki» må det forhåndbestilles ettersom det kun er to bord og en kokk, men hvilken opplevelse når man først er setet.
Topp mat, god underholdning og superb service.
Skal man peke på noe så er det at kokken burde satt ned tempo og latt gjestene nyte maten litt lenger mellom hver rett. Litt heseblesende, men du verden alt ialt terning kast 5 av 6

Takk, Knudhild

Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Spesielt imponert over kobebiff og grønn te isen.
Nydelig mat og upåklagelig service. Var i Hua hin i 10 dager og valgte denne restauranten to av dagene!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, EivindB109
Anmeldt 17. oktober 2017 via mobile enheter

Fin restaurant, god mat og hyggelig betjening! Gode priser og mye forskjellig mat å velge mellom.
Fine toaletter. Gratis wifi

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, aijmartine_
Anmeldt 26. april 2017 via mobile enheter

God sushi, god atmosfære, koselig hage å sitte i. Vi har vært her mange ganger og kommer helt sikkert tilbake. Nok noe dyrere enn mange andre alternativer i hua hin, men deg verdt pengene. Buffet hver mandag som også er verdt et besøk.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Elisabeth T
Anmeldt 15. februar 2017 via mobile enheter

Dette var en veldig elegant å fin restaurant. Servicen var veldig god. Det er nok ikke det billigste stede i hua HiN men det var høy kvalitet på alt vi fikk servert. Det var min første erfaring med det japanske kjøkken utenom sushi å kan absolutt anbefale å teste dette.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, galagutt

Reisende som så på Hagi, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i Hagi? Del dine erfaringer!