5 personer ser på dette hotellet
HiltonUSD 168
Expedia.comUSD 168
Agoda.comUSD 168
Anmeldt 13. oktober 2018

Her fant vi absolutt ingenting å klage på. Hadde 14 fantastiske dage i junior suite på dette hotellet.
De som jobber her, vet virkelig hva service er.
Det er også veldig bra uteområder, med både strand og basseng

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Perfect687
CareyOsborne, General Manager på Hilton Hua Hin Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Dear Perfect687

Thank you for your feedback in regards to your recent stay with us as a valued guest. It is always lovely when a guest takes the time to comment on service delivered by the team, it is appreciated.

We are pleased that you did enjoy your stay with us. I do hope that you will return to Hilton Hua Hin Resort and Spa one day soon. The team and I look forward to your next visit.

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vakkert trykt og koselig. Finnes ikke noe mas eller stress. Hærlig folk og nydelig mat.en må ha eget førerkort før coock øyene. Og det er enkelt. Bare dra til politiet og dæ gir de deg lappen. Og koster kun 2.5 NUZ dollar.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, johan lohne h
CareyOsborne, General Manager på Hilton Hua Hin Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Dear johan156

Thank you for your review. We are happy that you enjoyed your stay and hope to see you again on a future occasion.

Anmeldt 29. juli 2018

Kjempe koselig hotell med fin beliggenhet og bassenget var veldig rent og koselig. Man trengte ikke å dra på stranda. God mat. Men vi savnet pålegg og ost. Det eneste som trakk ned var Internett som var veldig tregt.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
2  Takk, suzan485
CareyOsborne, General Manager på Hilton Hua Hin Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Dear suzan485

Thank you for your review, we are very happy you had such a wonderful stay with us recently. We appreciate you taking the time to post and do hope to see you again one day soon.

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et meget bra hotell. Tilbyr alt du måtte ønske deg. Sky baren er et must og besøke uansett om du bor et annet sted i hua Hin. Litt dyrere en andre plasser, men fortsatt ikle dyrt! Basseng området er også veldig bra. Anbefales !

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 449kaik
CareyOsborne, General Manager på Hilton Hua Hin Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Dear kai k

Thank you for your review. We are very happy that you had a wonderful stay and that you would recommend our resort. Our Sky Bar is a great place to watch the sun go down and watch the city come alive at night - the views are magnificent. Once again, thank you. The team and I hope to welcome you back on a future occasion.

Anmeldt 21. juli 2018

Vi dro på familieferie til hotellet. Er meget fornøyd med hotellet, som er nyoppusset, og servicen fra de ansatte er upåklagelig. Fine, store rom, med havutsikt uten innsyn. God frokost med veldig mye å velge mellom- både kontinental og asiatiske varianter. Bassengområdet var fint, men stranden er langgrunn og grumsete, så barna ville ikke bade der. Ingen snorklemuligheter i Hua Hin, men vi tok en tur til Ko Tula, en privateid flott paradisøy, for snorkling- og det anbefales selv om det er ca 3 timer med buss hver vei. Hotellet ligger

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
Takk, Marianne M
CareyOsborne, General Manager på Hilton Hua Hin Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2018

Dear mmtrip2018

Thank you for your review. We are delighted that you enjoyed all aspects of your stay from our service, to your room and breakfast experience to our fabulous pool area. We appreciate you posting your comments and do hope to see you again on a future occasion.