“God mat, kunne vært bedre”

Carlo Ristorante Italiano
Vurdert som nr. 21 av 844 Restauranter i Hua Hin
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019

En flott restaurant med god mat og bra service. Utgir seg for å være en italiensk restaurant, men synes ikke den helt når opp til forventningene. Maten kunne med fordel smakt mer autentisk italiensk.

Takk, 249magnuss

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spise ett raskt måltid her og alle var godt fornøyde med mat som kom raskt. To av oss hadde forskjellig pasta rett som begge var veldig gode. To av oss hadde lasagne som også smakte og siste mann hadde pizza som også var god.

1  Takk, Akvaria
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Etter å ha prøvd to italienske etter nesten fjorten dager i Hua Hin fant vi denne restauranten. Familievennlig, ikke av de dyreste og koselig stemning. Hele familien spiste pasta og det var helt nydelig. Sammenlignet med de to andre vi har prøvd er denne den mest autentiske når det gjelder smak. Kalde kluter til hendene og lemoncello blir servert med regningen. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Lise J
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

God mat så det skal de ha for. Når eier er tilstede er servicen upåklagelig gangen etter var eier borte og da var det bare rot og forglemmelser på alle ledd unntatt kjøkkenet som lager god mat. Oppsummert en bra og en dårlig opplevelse her. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, royarnes
Anmeldt 17. januar 2018 via mobile enheter

Elsker hver en bit av menyen deres! Det er som å få en bit av italia hver gang man får noe servert. Servitørene er hyggelige, atmosfæren er behagelig og avslappende.
Skjefen er der hver kveld å sørger for at alt går som det skal, hjelper til å velge riktig vin å sørger for at alle har det bra.
Hit skal jeg flere gang.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Nikita M

Reisende som så på Carlo Ristorante Italiano, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province
Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i Carlo Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!