For shopping og for å spise

Dette er et passe stort kjøpesenter. Det er et "Food court" i underetasjen og flere butikker... les mer

Anmeldt 31. juli 2023
667evenl
Oslo, Norge
Det bedre valget, av kjøpe senter i Hua Hin.

Er etter min mening det bedre valget når det kommer til kjøpesenter i Hua Hin, er en plass der de... les mer

Anmeldt 14. mars 2023

fra kr 463,58
fra kr 1 054,64
fra kr 557,45
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Dette var et stort kjøpesenter! De hadde virkelig ALT. Tre etasjer med alt du trenger, ink kjeller som hadde marked (billig).
Skal du hit må du regne med å bruke noen par timer. Helt innerst i første etasje var det et stort supermarked som ligner på Walmart.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 259marleneg
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Ryddig og fint kjøpesenter. Mange spusesteder,og noe å gjøre på for mann og barn når de er lei av butikker. Jeg likte særlig butikken khao kao som har fine vesker,sko og smykker.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, VibekeSissel
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Var der med familien ! Vart ikke imponert synest sentere virka litt rottet med plassering av butikker i dei forskjellige etasjer , spesielt i kjeller der var det ikke system , men du finner sikret det du trenger og litt til men tja !!!!!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 30knutk
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

På dette kjøpesenteret kan du skaffe deg det du trenger av nødvendigheter. Vi hadde mistet baggasjen vår på flyet, og slet med å finne skikkelig undertøy til både dame og menn i en ok prisklasse. Ellers bra. Gode alternativer for å spise lunsj/middag

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, trineo157
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Lokalt kjøpesenter med mye kjekke butikker og spisesteder. Hyggelig service alle plasser og enkelt å finne frem. Kjekt med marked i kjelleren.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 86linne