Hua Hin - Fantastisk usett Thailand

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hua Hin Beach på
fra USD 1 220,10
Anmeldt 6. august 2018

Det luktet hestebæsj på stranden og vi valgte å være på hotellet og bruke bassenget. Det var helt grei, men på kvelden var fin.

2  Takk, suzan485
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Varmt vann og bølger. Burde vært varsel på når det er brennmaneter der... kjente at det stakk og det viste seg at det er trådene som brennmanetene slipper.. overså stikkingen for var ikke ille og ellers var det fantastisk å bade der. Men da fikk jeg en brennmanet på meg og måtte innom sykehuset for behandling i 5 dager og ikke bading eller dusjing på de dagene. Var mest sannsynelig box yellyfish.derfor var vi ikke noe særlig på stranda etter det.
Red på stranden, hestene så fine og friske ut.

Takk, CamillaR1007
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Helt grei strand. Men de er mye finere i Sør-Thailand. Solstoler til 150 bath for to stk. Noen steiner ute i vannet med skjell på. Forsiktig med disse så man ikke skraper seg opp.

1  Takk, Tom T A
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Var på stranda i Hua Hin bra strand vi var uten om sesong så det bar den preg av men en bra opplevelse kan anbefales

Takk, 30knutk
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Stranden ligger nær huset vi bodde i Kunn 10 min med Tuk Tuk. De som jobber på stranden er veldig oppmerksom og du venter aldri lenge på servering. Det er mange selgere på stranden og det trekker litt ned. Der vi bruker å ligge er det lang grunt og passer bra for barn. Da vi var der i november var det mindre folk på stranden og vi fant bestandig en ledig solseng. Vi kommer til å bruke denne stranden neste gang vi kommer også.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, Wenche P