Hua Hin - Fantastisk usett Thailand

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hua Hin Beach på
fra USD 1 237,28
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Fin strand med gode muligheter for å ligge på håndkle i skyggen fra palmer. Flere steder man kan leie solstol og parasoll.
Egne hester som går på stranden som man kan leie til ridning og de patruljerer når de ikke rir betalende.
Går du ned ved Hilton, så gå ca 200m til høyre før du bader eller finner deg en plass. Det er da fritt for stein å bedre sand.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, aleandrab
Anmeldt 6. august 2018

Det luktet hestebæsj på stranden og vi valgte å være på hotellet og bruke bassenget. Det var helt grei, men på kvelden var fin.

2  Takk, suzan485
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Varmt vann og bølger. Burde vært varsel på når det er brennmaneter der... kjente at det stakk og det viste seg at det er trådene som brennmanetene slipper.. overså stikkingen for var ikke ille og ellers var det fantastisk å bade der. Men da fikk jeg en brennmanet på meg og måtte innom sykehuset for behandling i 5 dager og ikke bading eller dusjing på de dagene. Var mest sannsynelig box yellyfish.derfor var vi ikke noe særlig på stranda etter det.
Red på stranden, hestene så fine og friske ut.

Takk, CamillaR1007
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Helt grei strand. Men de er mye finere i Sør-Thailand. Solstoler til 150 bath for to stk. Noen steiner ute i vannet med skjell på. Forsiktig med disse så man ikke skraper seg opp.

1  Takk, Tom T A
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Var på stranda i Hua Hin bra strand vi var uten om sesong så det bar den preg av men en bra opplevelse kan anbefales

Takk, 30knutk