“Veldig bra ”

Vurdert som nr. 37 av 840 Restauranter i Hua Hin
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra restaurant. Har spist her mange ganger. God mat og fantastisk service. Internasjonal meny. I helgene bør man bestille bord på forhånd da det kan bli veldig fullt.

Takk, arnevam

Anmeldt 14. oktober 2018

Var her og spiste 3 ganger på 2 uker. Maten de serverer er utsøkt + servicen fra personalet kan nesten ikke bli bedre.

1  Takk, Perfect687
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt restauranten av flere og etter å ha sjekket tripadvisor var forventningene store. Vi bestilte hamburger, biff og snitzel og alt smakte fortreffelige. Dessertene vi valgte var også veldig gode. Stedet gis de beste anbefalinger.

1  Takk, Akvaria
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Utmerket biff restaurant. Her kan du velge mellom forskjellige bifftyper og tilbehør. Du får også annen mat. Restauranten ligger ved Hilton hotell. Det kan være lurt og bestille bord på forhånd. Prisen ligger godt over andre restauranter i nærheten, men Prisen er verdt smaksopplevelsen og atmosfæren der. Har vært her under alle våre besøk i Hua Hin. Du kan få bord ute og inne. Fint og sitte ute og se på folk og nyte et godt måltid.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Wenche P
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Oppdaget dette stedet via TripAdvisor 3 dager før vi skulle reise hjem. Biffen var så perfekt her at det ble 3 besøk, 3 kvelder på rad. De hadde kampanje på Wagyu tenderloin og det var den beste biffen jeg har spist i hele mitt liv.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Halvor H

Reisende som så på Prime Steak House Hua Hin, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province
Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i Prime Steak House Hua Hin? Del dine erfaringer!