Ulike måter å oppleve Vana Nava Water Jungle på
Anmeldt 28. juli 2018

Morsomme sklier. Mange muligheter for den aktive og den late. Et minus for at den største sklia var ute av drift og at inngangen var litt vel høy. Vi er jo tross alt i Thailand

Takk, Nina S
Vana Nava W, Manager på Vana Nava Water Jungle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2018

Dear Nina S,

Thank for visit us due your vacations at Hua Hin, we so pound to read that over all you were satisfied with our park. We look forwards to warm welcome you back to our park in the future.

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Flott vannpark som passer familie med barn i alle aldrer.
Variert utvalg av aktiviteter.
Maten i buffeten er ok, verken mer eller mindre.
Eneste negative er at på de største skliene må en påbergne mye venting.
Litt sure vakter og lang kø, lite effektivt hvis en sammenligner med vannparker i Europa eller USA..

Takk, xxxkjellbj_rnt

Dear KJELLBJØRN T,

Thank you for choose us due you stay at Hua Hin trip. All attractions was to design for all of age and we so happy your family to love it. We look forwards to seeming your again in the future.

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Ren, oversiktelige og gøyal vannpark. To familier på tur med totalt 6 barn i alder 10-19 år. Alle storkoste seg også vi voksne. Vi var i parken en dag det var overskyet og småregnet tidvis, det gjorde ingenting. Anbefaler videre.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, monper
Vana Nava W, Manager på Vana Nava Water Jungle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Dear Monper,

Thank you for visit us due your trip at Hua Hin, we are delighted to read that over all both of families were satisfied with our park.

Moreover our water park will indicator by height that it meaning who over 122 cm. to charge for adult price because they can be play all attractions. We hope to see you as soon.

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Dette er verdt et besøk. Vi var 4stykk som koste oss her i flere timer. Stort område med mange store og morsomme sklier. Mat buffen var kanskje ikke av det beste. Ment generelt en veldig bra og morsom dag! Skal helt klart tilbake en tur ved neste års besøk i Hua Hin

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 449kaik

Dear kai k,

"Very good water park" we so happy to hear this and thank you for wonderful review with us. We look forwards for warm welcome your back in the future.

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Dette stedet likte vi veldig godt. De hadde vannsklier som passet både de med små barn og for de som behøver mer action. Man kunne kjøpe billett med tilgang til buffet gjennom hele dagen. Vi fikk mat i oss der, men bufeen burde vært bedre.

Takk, Halvor H
Vana Nava W, Manager på Vana Nava Water Jungle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Dear Halvor H,

"Very handsome water park" yes we will !! and many thank for lovely review with our park. All attractions was design for all of age and we so happy that all of you was satisfied that too.

Moreover for “Buffet foods” we so sorry that not follow your expectations and we will be improved or be better in the future.