“Nydelig ”

Kjøkken: Sjømat, Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Vi koste oss veldig! God Mat, trivelige servitører og nydelig lokasjon. Beste vi hittil har besøkt i Hua Hin.

1  Takk, Meander478381

Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat,nyyydelige utsikt,og ikkje minst smilende og service innstilt ansattetusen takk for en flotte kveld

Takk, Monica D
Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Veldig fint lokalet og god beliggenhet. Standarden ble satt da det var maur på bordet vårt.
Maten smakte helt gjennomsnittlig.

1  Takk, Petter T
Anmeldt 31. mars 2017 via mobile enheter

Vi likte oss godt. Utsikten over stranden og sjøen var fin, mat og service var god. Vel verdt et besøk.

Takk, Amanijo
Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Vært der to ganger, kjempe god mat og service .. skal tilbake der igjen.. 5 av 5 stjerner ..!!!!!!'nn

Takk, morjac70

Reisende som så på La Terrasse, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i La Terrasse? Del dine erfaringer!