“Helt OK mat”

Kjøkken: Sjømat, Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019

Spiste her to ganger. Første gang var fiskerettene veldig gode og kyllingen god. Andre gang var sjømaten litt dårligere. Noe kan tilskrives julerushet, men når ikke helt opp dessverre.

Takk, 249magnuss

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Her sitter du å nyter nydelig mat helt ved vannet. Restauranten er bygd ut over sjøen og det er en herlig temperatur der. De snakker bra engelsk og du kan velge mellom thai mat og europeiske retter. Prismessig ligger det litt over gjennomsnittet men det er absolutt verdt et besøk. Du kan også få glutenfrie retter

Dato for besøk: august 2018
Takk, Una U
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Grei sjømat med fin utsikt. Lite folk her i forhold til nabo piren hvor vi også har vært å spist og som også er hakket bedre enn La Terrasse. Husk myggspray da det var mange blodsugere der.

Dato for besøk: april 2018
Takk, royarnes
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Et kjempe koselig sted å nytte en god middag. Sitter ute på en brygge å nyter den varme brisen mens bølgene skvulper rundt . Servicen er kjempe bra. Vår servitør var en godt voksen dame med vond rygg. Allikevel hele tiden nærværende , på vårt minste hint var hun der. Smakfull og fersk sjømat . Øl og vin ble servert raskt og iskald. Absolutt å anbefale

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 566Jensen
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Det blåste og regnet, så det var like før vi snudde for i alle fall i det været virket stedet ikke så innbydende.
Men maten var utmerket og servicen like god, så det ble en hyggelig overraskelse. Anbefales som sted for et godt fiskemåltid.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Tbondo

Reisende som så på La Terrasse, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i La Terrasse? Del dine erfaringer!