God service

Jeg ble veldig fornøyd med kjolene jeg bestilte. Resultatet ble akkurat som forventet. Pent... les mer

Anmeldt 25. april 2022
Irene v
Utmerket service og kjapp levering

Var innom foretningen i 2017. De lagret den gang målene mine. Bestilte en ny dress 28.mai 2021... les mer

Anmeldt 11. juni 2021
Lars-Inge S

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Hua Hin
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe god service og hyggelige menn som jobber der. De var ikke innpåslitne som mange andre skreddere og var veldig opptatt av at vi skulle bli fornøyd med resultatet. Vi fikk sydd en full dress og fem skjorter. Dressen hadde mange detaljer og alle plagene var av god kvalitet. Kan trygt anbefale denne skredderen. Neste gang vi skal til Hua HiN skal vi tilbake hit for å sy flere antrekk.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, LeneS585
Anmeldt 25. august 2018

Var med innom denne butikken ved en tilfeldighet, og ble tilbudt skreddersydd dress i flotte fabrikater, til en rimelig penge. Super fornøyd med dressen, og angrer ikke ett sekund. Betjeningen var veldig proffesjonelle, serviceminded og hyggelige. Blir det flere dresser i Hua Hin, så reiser jeg garantert tilbake!

Dato for opplevelse: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
2  Takk, kev20182018
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Denne skredderen anbefales på det sterkeste. God service, fine stoffer og en upåklagelig service! De plaggene som vi hadde bestilt ble etter prøving og godkjenning, levert direkte fra skredder til hotellet.

2  Takk, 832heges
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Anbefaler Tuxedo International Tailor på det sterkeste! Fikk sydd to dresser og en frakk! Super hyggelige folk og topp service!

1  Takk, Espen R
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Fikk skreddersydd ny dress. Svært dyktige og hjelpsomme skreddere. Topp resultat til god pris. Tuxedo anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, TrymL03