Utmerket service og kjapp levering

Var innom foretningen i 2017. De lagret den gang målene mine. Bestilte en ny dress 28.mai 2021... les mer

Anmeldt 11. juni 2021
Lars-Inge S
Asle

Behagelig og profesjonell. Har lagret alle målene på skjorte og dress, slik at jeg kan sende... les mer

Anmeldt 3. februar 2020
asle226
Sandnes, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Hua Hin
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk dyktige skreddere med god service og veldig hyggelige. Har bare gode ord å si om Mr. Ranjit og Mr Rahul fra Burma. De snakker også engelsk flytende. Vi var to familier og fikk sydd 5 stk. kjoler, en stk. dress m/vest og skjorte og 2 stk. blesere. Her får du god hjelp til minste detalj. Topp resultat til en meget god pris og kort levering. Jeg er superfornøyd med min dress, skjorter og bleser.

Anbefaler Tuxedo International Tailor på det sterkeste

Mvh Raymond

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, raymond244
Anmeldt 26. desember 2018

Veldig flink skredder med behagelig fremtreden. Rimelige priser og rask levering. Snakker engelsk flytende.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Sightseeing34566
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe god service og hyggelige menn som jobber der. De var ikke innpåslitne som mange andre skreddere og var veldig opptatt av at vi skulle bli fornøyd med resultatet. Vi fikk sydd en full dress og fem skjorter. Dressen hadde mange detaljer og alle plagene var av god kvalitet. Kan trygt anbefale denne skredderen. Neste gang vi skal til Hua HiN skal vi tilbake hit for å sy flere antrekk.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, LeneS585
Anmeldt 25. august 2018

Var med innom denne butikken ved en tilfeldighet, og ble tilbudt skreddersydd dress i flotte fabrikater, til en rimelig penge. Super fornøyd med dressen, og angrer ikke ett sekund. Betjeningen var veldig proffesjonelle, serviceminded og hyggelige. Blir det flere dresser i Hua Hin, så reiser jeg garantert tilbake!

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, kev20182018
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Denne skredderen anbefales på det sterkeste. God service, fine stoffer og en upåklagelig service! De plaggene som vi hadde bestilt ble etter prøving og godkjenning, levert direkte fra skredder til hotellet.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, 832heges