“Nydelig mat”

Coast Beach Club & Bistro Hua Hin
Vurdert som nr. 12 av 840 Restauranter i Hua Hin
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Hadde en perfekt kveld ute med god stemming, nydelig mat, god drikke og underholdning.
Absolutt å anbefale.

Dato for besøk: august 2018
Takk, John Arne T

Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

En utrolig god smak på lammelåret, hyggelig betjening og fin utsikt mot stranden og havet. Takk for en flott opplevelse :D

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Tor Børre G
Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 7 som bestilte buffet i desember. Fantastisk god og variert mat med herlige omgivelser langs Hua Hin Beach. Kjøtt, sjømat, sushi, thai for å nevne noe. Veldig hyggelig personale også. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, fredriko236
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Vi har hatt en herlig middag med hele familien. Kommer gjerne tilbakeHyggelig betjening og fine omgivelser

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Sissel E
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Reserverte bord for fire og ble møtt av en sur servitør. Under bestilling, som gjøres med iPad, ble vi igjen møtt av en sur servitør. Maten smakte ok, ikke noe mer enn det. Forsøkte thai tapas som forrett, tørt og usmakelig.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 197inev

Reisende som så på Coast Beach Club & Bistro Hua Hin, så også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du vært i Coast Beach Club & Bistro Hua Hin? Del dine erfaringer!