ZenHotels.com
Booking.comUSD 89
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Vi var her for et år siden, var veldig fornøyd da. I år er vi ikke mindre fornøyd. Suveren beliggenhet, førsteklasses rom og verdens beste ansatte som gjør alt for at oppholdet blir bra.
Kun 100m ned til den flotte stranda hvor vannet holder 28c . Flott frokost med alt du trenger. Enkle men gode lunchretter.
Eneste negative er litt ustabilt nett, men de lovet å se på det.
Blir ikke siste turen hit

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Tom K
Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Tilbake igjen for andre gang. Den samme hyggelige og serviceinnstilte betjening som gjør alt for at gjestene skal trives. God frokost og god lunsj. Supre rom.
Noen dager har det vært kamp om solsengen fordi noen reserverer grytidlig om morgenen.
Wifi er tidvis ustabil men klart bedre dette året.
Stedet anbefales

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Arvid28
Anmeldt 30. november 2017

BELIGGENHET: Sør for Hua Hin sentrum, kanskje 3 km. I et fredelig område nær stranden og med lite biltrafikk. Gangavstand til kveldsmarkedene Cicada og Tamarind (begge åpne kun i helgen). Også gangavstand til en skredder, noen restauranter og noen få butikker. Hvis man er i god form, kan man også gå til Bluport shoppingsenter - eller helt til Market Village shopping, men vær klar over at det er fortau av varierende kvalitet på strekningen.
STRAND: 100-200 meter unna, alt etter hvor man regner avstanden fra. Loligo har en platting helt nede ved stranden med gratis solstoler.
MAT OG DRIKKE: Koselige varmretter til frokost med blant annet nudler, ris og grønnsaker. Juice (eller saft) av guava og sitrongress. Nevner for ordens skyld at det er dårlig utvalg av brød og rundstykker - noe som vel er typisk for den lokale kulturen. Småretter til lunsj tilbys på samme sted som frokost. Full lunsj og middag på restauranten Let's Sea (trolig en av byens beste). Den ligger helt i strandkanten. Gjester på Loligo får 10% rabatt der. Bar ved svømmebassenget, man kan "svømme" til barddisken.
ROM: Romslige værelser på 44 kvadrat. Både aircontidion og takvifte. Gratis safe. Gratis minibar med vann, brus og snacks - den fylles opp hver dag. Gratis badehåndklær, badekåper og badesandaler. Vannkoker og te- og kaffeposer. Koselig tregulv. Harde senger (noen liker det, andre ikke).
SPA: Ikke så stort utvalg av behandlinger, men gode priser og mye billigere enn vi så på hotell i Bangkok. Ryddig og ordentlig.
SERVICE: Veldig bra! Vennlige og hjelpsomme mennesker. Gratis minitransport til shoppingsentrene Bluport og Market Village noen ganger om dagen, men ikke retur.
ØVRIG: Heis kun i hovedbygning.

Romtips: Nr. 335 har litt større balkong enn de fleste andre standardrommene. Ligger på skyggesiden av hotellet. Delvis havsutsikt.
Dato for oppholdet: november 2017
6  Takk, Turistsjef-Johansen
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Koselig hotel med imøtekommende personal, godt servis,bra frukost near sjøen, basseng med dzakuzi, shuttle buss servis til mange steder, fint utsikten og let's sea restauran,, Cikada market 5 min gå,,, store sjutt rommene med veldig bra sengene og inkludert minibar,,,Anbefaler til ale og vil gjerne kommer vi tilbake! Takk for oss

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 910daivap
Anmeldt 30. august 2017

Var litt skeptisk da jeg fikk hotell som lå utenfor Hua Hin. Jeg valgte det likevel og ble gledelig overrasket. Hotellet var "åpent" med resepsjon, bar og restaurant samt svømmebasseng i ett. Betjeningen var utrolig servicevennlige. De lærte for mine rutiner og jeg slapp å opplyse om romnummer. Visste hva jeg ønsket til frokost. Frokosten for en som spiser lite, var rikholdig med varmmat og alt annet en kan ønske seg. Kort vei til strand og drosje til sentrum kostet kun 150 bath (ca 30 kr).

Romtips: Rommet jeg fikk hadde balkong, men dårlig utsikt. Men var svært fornøyd med å ha et sted å sitte for meg selv. Sol om morgenen.
Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Gunnar S
Letussea, Manager på Loligo Resort Hua Hin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2017

Dear Khun Gunnar S,

Thank you for your stay at Loligo Resort Hua Hin.

Glad that you like our hospitality, service, resort design and freshly cooked breakfast.

You are right about the beach only 100 meters far from the resort and the price of taxi to the Hua Hin City Center. Cicada Weekend Night Market & Tamarind Market located at our main entrance then you can walk just 10 minutes from Loligo.

While we provide shuttle services to Hua Hin town 4 times a day, local taxi service is always available as well.

We look forward to welcome you back again soon.

Warm regards,
Loligo Resort Hua Hin Team