“Bra lunsj”

20:00
Vurdert som nr. 28 av 794 Restauranter i Patong
Kjøkken: Europeisk, Thai
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservater
Anmeldt 19. september 2017 via mobile enheter

Fint sted å ta en pust i bakken. Ligger et steinkast unna stranden. Stort utvalg med egen lunsj-meny.

Dato for besøk: september 2017
Takk, rlingz

Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Bærer preg av dårlig ledelse og dårlige råvarer - så billig som mulig er vel forsøket..
Fikk servert gulrot som var kuttet opp for en dag eller 2 siden. Anbefales absolutt ikke

Dato for besøk: juli 2017
Takk, mayaquila
BurasariGroup G, Manager på Kantok Restaurant at Burasari Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2017

Dear Mayaquila,

It certainly saddens me to here of your negative experience at Kantok restaurant at the Burasari Hotel in phuket on 10 July 2017 as this comes as a surprise to us and is the first time of such an acurrance . While we pride ourselves on exellence of service and the best quality food ,your comments are well received and provides us with an opportunity to better ourselves within this aspect from our management team to the back of house and food presentation.

We at kantok sincerely hope that to see you again and that you give us the opportunity to make it right.

Should you wish to contact me directly my email is as follows.

fb@burasari.com

Kind regards,
Carlos
Food & Beverage Manager

Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Rolig sted midt i stressende Patong. Meget god mat. Litt dyrere enn på gatehjørnet, men verdt det. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Nicolay R
Anmeldt 22. mai 2016 via mobile enheter

Vi bor på Burasari og spiste en nydelig en lunch på resturanten vår.

Maten vi fikk servert fra den hyggelige og imøtekommende betjeningen var utrolig god.
Det eneste som er litt skuffende er at vi bestilte akkurat den samme retten ifra basseng baren dagen før. Maten var utrolig nok noe bedre da, selv om maten mest sannsynlig kommer ifra det samme kjøkkenet.

Det tok også noe lang tid å levere oss dessert, selv om vi var de eneste gjestene i resturanten da. Desserten var heldigvis hvert å vente på.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Christian B
Anmeldt 29. februar 2016

Restauranten tilhører ett ferie hotell. Men man kan spise der uten å bo der. Bestilte kokkens anbefalte meny for dagen. Kjempegod mat og veldig bra på smakssammensetning. Anbefales. De har også kokkekurs på dagtid.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, heforseth

Reisende som så på Kantok Restaurant at Burasari Resort, så også på

Har du vært i Kantok Restaurant at Burasari Resort? Del dine erfaringer!