“Supergod mat”
Anmeldelse av Tandoori Flames

Tandoori Flames
Vurdert som nr. 18 av 787 Restauranter i Patong
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Denne restauranten vil jeg anbefale på det høyeste,om man vil ha et lite avbrekk fra thaimaten. Maten har masse smak og krydder. Vil spesielt anbefale butter chicken, tikka masala og for å ikke glemme nanbrødene

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Larine R

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Maten er helt fantastisk! Butter chicken er virkelig å anbefale sammens med butter naan! Vi kommer tilbale flere ganger !!!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Martin F
Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Vi var 4 stk og alle var strålende fornøyd
Veldig god mat og til en rimelig pris
Ca 600-700 baht pr person da med 3 øl hver

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 511event
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Veldig god mat til rimelig pris. Hyggelig personalet. God service. Om du ønsker et godt måltid vil jeg virkelig anbefale dette stedet.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, MarteS231
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Vi dro med taxi til Patong fra Kamala for et indisk måltid, og dette var innertier. Det er den beste indiske maten jeg har spist. Bestilte butter chiken og den var nydelig. Billig var det også.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Knutsen97

Har du vært i Tandoori Flames? Del dine erfaringer!