“Nær perfekt🇧🇻”
Anmeldelse av West Restaurant & Bar

West Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 160 av 820 Restauranter i Patong
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Veldig god mat og utrolig god service.
Roar Lars og (Kjell) har gjort en utrolig god jobb med denne plassen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 652kjartans

Anmeldt 22. mai 2019 via mobile enheter

Beste plass/maten til rette prisen i Patong. Ikke for stor meny. Veldig hyggelig personell og eiere :)

Dato for besøk: mai 2019
Takk, MortenBore
Anmeldt 10. april 2019 via mobile enheter

Roar og Lars har fått til en flott restaurant med godt miljø og topp mat til en fornuftig pris. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 636_ysteink
Anmeldt 30. mars 2019

Var og spiste flere ganger i denne restauranten på vår ferie i Patong. Deilig mat og koselig atmosfære i baren. Anbefales og vi kommer garantert igjen.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, ThorMHaagensen
Anmeldt 19. mars 2019

Veldig bra treffsted for oss Norske på ferietur i Patong- Veldig trivelig god mat og miljø. Stikk innom ! :-)

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Evy-Ann V

Reisende som så på West Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i West Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!