“meget bra”

Harrys Restaurant Bar & Hotel
Vurdert som nr. 69 av 782 Restauranter i Patong
Kjøkken: Steakhouse, Thai, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Buffet, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2020

Har leid rom der i 3 ferier og spist der ofte. Må si det er det beste stedet jeg har likt i Patong, totalt sett. De ansatte er over all forventning, yter topp service og er så hyggelige alle sammen. Maten er meget bra, både den nordiske og thaimaten. Passer for alle. Både familievennlig og bra, selv om du er alene eller flere for å ha en hyggelig atmosfære. Nå har de renovert hele stedet og tilbyr de beste drinker, og cocktails og nye retter, så nå ser jeg bare frem til å komme tilbake. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: mars 2020
Takk, gertogull
Daniel F, Ägare på Harrys Restaurant Bar & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2021

Thank you for your rating =)

Anmeldt 14. november 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og en flott atmosfære Betjeningen yter veldig god service Over restauranten finnes det 10 rum som leies ut av bra kvalitet Harrys ligger kun 50 meter fra standen

Dato for besøk: november 2017
Takk, Bjørn H

Anmeldt 22. mai 2016 via mobile enheter

En herlig liten Svensk perle mitt i Pating.

Litt dyrt, fantastisk lokale, god service og Patong's beste biff.
Litt synd at vi fikk to typer sauser til steiken når den kun står oppført med en type i menyen.

Vi bestilte en rå biff og en medium. Den medium stekte biffen var litt får blodig i midten, men den rå biffen var helt perfekt stekt.
Biffene var også OK mørnet og smakte fantastisk godt.
Tilbehøret var også bra.

Vi skal tilbake og anbefaler dette stedet videre.

Min karakter: 3,6/5,0

Dato for besøk: mai 2016
Takk, christianbS6008KK

Anmeldt 19. november 2014

Her får du kjempegod mat av beste kvalitet, med et fantastisk hyggelig personale.
Alltid like blide og hjelpsomme, godt utvalg av forskjellige menyer. Flotte tilbud på dagens som er fra deres vanlige meny.
Vi har vært der med opptil 11 personer til bords, samt bare 4. Like flott service alle gangene, og det har blitt mange besøk her ved våre opphold i Patong.
Vi gleder oss til å komme tilbake

Dato for besøk: januar 2014
    • Atmosfære
Takk, 294Sylvia1951

Anmeldt 9. mars 2013 via mobile enheter

Har noen av de beste bagguettene jeg har smakt. Kjøpet til frokost stort sett hver dag!
Maten er god og et pluss når man kan se på norsk tv hvis det er noe spesielt! Er alltid en plass jeg er innom når jeg er i Patong

• Atmosfære
Takk, Torgnys

Reisende som så på Harrys Restaurant Bar & Hotel, så også på

Har du vært i Harrys Restaurant Bar & Hotel? Del dine erfaringer!