Rk fashions leverer kvalitet og til avtalt pris som før pandemien

Vi har besøkt denne butikken jevnlig siden 2002 og har bestandig fått førsteklasses klær .Denne... les mer

Anmeldt 10. oktober 2022
Jan29061966
Hamar, Norge
Beste skredder i Patong

I år er det 18 år siden vi brukte Rk fashion første gang. Vi har vært innom Ray og Reena på alle... les mer

Anmeldt 18. august 2019
Jan29061966
Hamar, Norge
Les alle 1 787 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Phuket
Anmeldt 29. mai 2018

Hei jeg er en gutt som trengte en hvit jakke til å bruke i Grease oppsetning .
Vi bestilte den over nett siden RK hadde mine mål fra sist og den var her 2 uker etterpå og passet perfekt så nå er jeg klar til Grease på torsdag .Takk Raj og Reena for utmerket service .

Takk, Mats Nuwan B
Raj Reena K, Owner på RK Fashions and Tailors, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2018

Thank you very much Mats Nuwan for taking the time to review us.

RK Tailor & Fashions strives to provide the best quality and service to all our clients. Your appreciation is well received and encourages us.

Kind regards from Phuket.

RK Fashions - Tailored for you

Anmeldt 13. mai 2018

Vi har benyttet RK Fashion and Tailor i over 10 år, og kjøpt skreddersydde dress, skjorter, jakker, kjoler mm. De er meget nøye og bruker god tid på tilpasning, slik at alt blir perfekt. Både kvaliteten på stoffene som benyttes og kvaliteten på arbeidet er topp klasse. Vi har i løpet av de 10 årene vi har benyttet RK Fashion and Tailor alltid vært fornøyde. Vi gir derfor firmaet de beste anbefalinger.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Steinar J
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Vi har brukt RK de siste 18 årene og de leverer varene og topp kvalitet bestandig .I min jobb er jeg avhengig å ha pene klær og de tåler røff behandling og vask og holder seg bra .Våre 2 sønner på 9 og 12 har fått laget seg jakker og skjorter med egne designet monogram og de er kjempefornøyde og kompisene er misunnelige .Kan også anbefalle å få sydd vinterfrakker her både jeg og kona har de har holdt seg i mere en 10 år !Vi har vært heldige å fått ordnet oss klær både hjemme og på butikken i Patong .

1  Takk, Jan29061966
Anmeldt 6. mai 2018

Raj og Reena gir fantastisk service og leverer kvalitets varer. Har bestilt en del dresser av dem og de holder seg godt selv 5 år etter at jeg først bestilte. Det er godt å ha en skredder man kan stole på. Kommer til å bestille mer av dem i fremtiden.

1  Takk, MortenL271
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Vi har fått laget skreddersydde klær fra Reena og Raj ved RK Fashions and Tailors i mange år. Både hele dresser, kjoler, kåper, skjorter og drakter. Fantastisk kvalitet og perfekt passform, hver gang. De kommer med kreative forslag, og har løsninger på det man måtte ønske. Svært imøtekommende. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Marit T
Raj Reena K, Owner på RK Fashions and Tailors, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2018

Hi Marit,

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss.

RK Tailor & moter streber etter å gi den beste kvaliteten og service til alle våre kunder. Din takknemlighet er godt mottatt og oppfordrer oss.

Vennlig hilsen fra Phuket.