Ulike måter å oppleve Patong Beach på
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Det tilbys mange vannaktiviteter med disse er litt rip-off ettersom de varer veldig kort. Vannet er veldig skittent og forurenset, man kan ikke se føttene sine på grunt vann engang. Patong er et godt valg for dem som ønsker et vilt natteliv, men ønsker man strandliv så vil jeg anbefale å legge deler av ferien til en av de sørligere strendene i Phuket.

Takk, JuliaJohanssonjj
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Supert sted for shopping, du finner alt her. Shopping, bar, Resturanter og puber. Vi prutet på varer og fikk veldig gode priser. Skal tilbake flere ganger.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, th0maseddy
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

PATONG er et svinging/allsidig sted/BY med mye tilbud av forskjellige slag. Mange spisesteder God mat og flott service. Patong har også et stort nokså nytt kjøpesenter. STRANDEN er OK. Mye og oppleve i Patong så og si døgnet rundt. Bra skredder forretninger hvor en får syd klær etter mål. Jeg anbefaler og se etter skiltet FRA *TRIP Advisor* utenfor forretningene som er en *Anbefalingstempel* av forretningen. HUSK OG PRUTE MINST 30% TIL 50%. Prøv også *Fisk som renser føttene i et glass kar FISKENE spiser DE døde hudcellene på hælen og resten av føttene. Gir glatt hud etter en to til tre behandling OG koster ca 200 Bath for en HALVTIME. HER lønner det SEG OGSÅ å diskutere pris. 100 Bath tilsvarer ca kroner 27,00 men regn kr. 30.- grunnet ofte Justering av kursene. En god Thai middag med en halv liter Thai Øl eller et glass Vin for en person koster ca. 400 Bath = Norske kroner 108.-

Dato for opplevelse: desember 2017
2  Takk, henning07
Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Vi var der i januar, kjempe fine strand, vannet var kjempe fint
Minuse med stranden er at det er så mye folk der, du går i kø..
solsengen står alt for tett syns jeg
Mye godt å få kjøpt på stranden og billigt
Fint å sitte der nede på kvelden, ikke så masse folk da
Jeg kommer nok ikke til å besøke Phuket igjen, fins så mange andre fine steder i Thailand

Takk, GromaritO
Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Dette er en strand som er fin for det blåste øyet, og deilig beliggenhet i forhold til butikker og spisesteder. Men skittent vann, alt for mye mennesker og pengesugere overalt. I lavsesong ligger det død fisk hver meter bortover på stranden, og ingen innfødte badet her da det er så ekkelt.

Takk, Marte Y