Phuket til Koh Phi Phi ved Phi Phi Cruiser

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Patong Beach på
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi var innom i rundt kl 11-14 og det var overfylt med turister og selgere. Noe skuffende men så måtte jeg ta meg en joggetur dagen etter tidlig på morgen for å oppleve stranden når det ikke var pakket med folk og da var opplevelsen noe for seg selv. Den 2km lange stranda er vakkert på morgenen. Å jogge langs mens det var lav tidevann var absolutt en opplevelse jeg anbefaler. Var dessverre overskyet vær så jeg fikk ikke med meg soloppgangen men det gjorde ingenting, for stranda er fin likevel.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, barrybeebay
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

.masse turister,Liv og røre.passer ikke,hvis du ønsker en rolig ferie.diger strand,med mange aktiviteter.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Ivar G
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Det tilbys mange vannaktiviteter med disse er litt rip-off ettersom de varer veldig kort. Vannet er veldig skittent og forurenset, man kan ikke se føttene sine på grunt vann engang. Patong er et godt valg for dem som ønsker et vilt natteliv, men ønsker man strandliv så vil jeg anbefale å legge deler av ferien til en av de sørligere strendene i Phuket.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, JuliaJohanssonjj
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Supert sted for shopping, du finner alt her. Shopping, bar, Resturanter og puber. Vi prutet på varer og fikk veldig gode priser. Skal tilbake flere ganger.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, th0maseddy
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

PATONG er et svinging/allsidig sted/BY med mye tilbud av forskjellige slag. Mange spisesteder God mat og flott service. Patong har også et stort nokså nytt kjøpesenter. STRANDEN er OK. Mye og oppleve i Patong så og si døgnet rundt. Bra skredder forretninger hvor en får syd klær etter mål. Jeg anbefaler og se etter skiltet FRA *TRIP Advisor* utenfor forretningene som er en *Anbefalingstempel* av forretningen. HUSK OG PRUTE MINST 30% TIL 50%. Prøv også *Fisk som renser føttene i et glass kar FISKENE spiser DE døde hudcellene på hælen og resten av føttene. Gir glatt hud etter en to til tre behandling OG koster ca 200 Bath for en HALVTIME. HER lønner det SEG OGSÅ å diskutere pris. 100 Bath tilsvarer ca kroner 27,00 men regn kr. 30.- grunnet ofte Justering av kursene. En god Thai middag med en halv liter Thai Øl eller et glass Vin for en person koster ca. 400 Bath = Norske kroner 108.-

Dato for opplevelse: desember 2017
2  Takk, henning07