Dress i Pukhet

Var på jakt etter en klassisk blådress. Jeg valgte Picasso basert på gode tilbakemeldinger på blant... les mer

Anmeldt 22. februar 2019
985runeh
Trondheim, Norge
Veldig godt fornøyd

Anmeldt 13. juli 2017
Ronnysorvik
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Phuket
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Jeg valgte Picasso ut fra gode tilbakemeldinger på TripAdvisor. Fra vi kom inn første gang, til dressen var ferdig, må jeg bare skryte av deres håndtering. Ikke noe mas, kun gode råd hele veien. Ble 2-3 korreksjoner, og da satt dressen som ett skudd.

Vil du ha en rimelig og fin dress- anbefales denne forretningen på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Ronnysorvik
Anmeldt 7. januar 2016 via mobile enheter

Dette var særdeles positivt. Var skeptisk til å bestille dress i patong og var redd for at det kom til å bli mye mas og lureri.

Jeg kunne ikke tatt mer feil! Menneskene på picasso er utrolig profesjonelle, kan sitt håndarbeid og får deg til å føle deg veldig velkommen. Ingen mas om å kjøpe og veldig gode råd underveis. Bestilte dress på en søndag og hadde to-tre korreksjonsrunder underveis, før de leverte topp kvalitet på onsdag. Kan ikke få anbefalt picasso godt nok. Prisene var det heller ikke noe å si på.

Flinke, serviceinnstilte og høflige mennesker. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: desember 2015
Takk, vegardu
Anmeldt 9. november 2015

Første gang jeg var i juli 2014, da jeg fikk sydd to dresser og to skjorter. Veldig fornøyd med begge deler. Derfor ville jeg nå undersøke om det var mulig å få tilsendt flere dresser i 2015, og dette gikk helt fint, da de kunne sende klærne i posten. Utmerket kvalitet og service.

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, Erlend O
Anmeldt 3. november 2013 via mobile enheter

Nå i november blir femte gang en venninne og jeg skal på ferie i Phuket. I 2001 var første gang vi fikk sydd oss skjorter og drakter hos Picasso Tailor. Pam og Mark er profesjonelle skreddere med en veldig behagelig forretning i Patong. Der er rolig, behagelig og ikke minst kjølig i varme Phuket. De har et stort utvalg av stoffer, og topp moderne innen siste design med farger og snitt. Vi har faktisk alltid vært kjempefornøyd. Vi anbefaler dem hvis noen vil ha noe sydd.

Takk, solvoy
Anmeldt 9. august 2013

Jeg har før første gang fått levert skreddersydd tøy fra Picasso tailor og er kjempefornøyd.Jeg bestillte kjole,kåpe og drakt.
Alt passer slik skreddersøm skal og dette til tross for at jeg nok ikke er den letteste å sy til,jeg er litt rund i formene.
Picasso Tailor utøver håndverket sitt på en meget profesjonell måte.Nydelig søm,pent foret tøy,alt levert til avtalt tid og med kurier hjem på døren.De har høy standard på stoffer de bruker.
Jeg traff Picasso Tailor i Norge på en av de turene de gjør iløpet av et år.Det frister så absolutt til gjentakelse og jeg ser fram til å få muligheten til å få levert kvalitetstøy til en veldig akseptabel pris.

Dato for opplevelse: mai 2013
Takk, Tone H