ZenHotels.com
Destinia.comUSD 223
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Flott hotell og vakker beliggenhet.
Vinterens ferie gikk enn en gang til dette flotte hotellet med bra service og hyggelig personalet. Nina (Nattanicha) booking manager la alt til rette for oss med flott rom slik at vi fikk en god hotellopplevelse på ferien, og for ikke å snakke om hvor positiv og blid Nina er.
Rengjøring/rydding av rommet ble utført av blide Ying som gjorde rommet vårt så fint hver dag.
Tok på treningsrommet var alltid tilstede, blid og positiv.
Frokostbuffen var fin som alltid med masse god mat.
På dette hotellet blir vi møtt av bare positive og hyggelige personer, og vi drar gjerne hit igjen, og anbefaler dette hotellet til andre.

Britt Iren og Bjørn
Norway

Dato for oppholdet: januar 2018
3  Takk, FellowTraveler754194
Anmeldt 14. april 2016 via mobile enheter

Dette er et fantastisk hotell som yter svært god service for sin gjester. Dette er en gjennomført policy for alle tilsette ved hotellet. Svært gode fasiliteter. Tennisbane, tre svømmebasseng, spa, tilbud om ulike aktiviteter kvar dag. Fantastisk frokost.

Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Åsta N
Sirisupa C, Guest Relations Manager på Novotel Phuket Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2016

Kjære Aasta Navelsake... R,

Tusen takk for en flott anmeldelse! Vi har også virkelig pris på at du nevnte vår fantastiske ansatte.

Hotellpersonalet og fasiliteter som er virkelig paradis og teamet er veldig glad for å høre at du veldig glede din tid med oss.

Jeg ville være glad for å se deg tilbake i nær fremtid, og la deg oppleve mer moro ganger fremover!

Med beste personlige hilsen,

Sirisupa C,
Guest Service Manager
Novotel Phuket Resort

Anmeldt 13. mars 2014

Vi har nettopp vært på 15 dagers herlig ferie ved vårt favoritt hotel, Novotel Resort, Patong. Vi har vært her mange ganger, og elsker det!
Hotellet har en typisk thai stil med svært vennlige ansatte. De får ikke gjort godt nok for at vårt opphold skal bli så godt som mulig.
Hotellet ligger i enden av Patong beach, på høyden med utsikt over Patong og havet. Det er utrolig godt å komme tilbake fra det noe bråkete kveldslivet i Patong, til rolige og fredelige Novotel! Det er kort vei å gå til stranden og kun 15 minutters gange til sentrum. 5 minutter med tuc tuc.
Vi oppgraderte rommet, og fikk et stort og romslig rom med nydelig utsikt over havet og solnedgangen :) Helt fantastisk!
Vi trives godt i den rolige atmosfæren på hotellet, og gleder oss allerede til neste opphold om et år!!
Vi synes maten er god.
Sengene er litt harde, men slik er det på de fleste hotel i Thailand.
Rommet vårt ble rengjort godt hver dag med rene håndklær og friske blomster:)
Koffertbærerne er utrolige!
Da vi skulle hjem, fikk vi gratis drosje fra hotellet, supert!
Vi har hatt det helt fantastisk nok en gang! Takk til alle de vennlige ansatte ved hotellet!!

Dato for oppholdet: februar 2014
3  Takk, Ida J
Anmeldt 1. februar 2014

Utrolig flott plass, topp service, god mat. Fantastisk utsikt over Patong. Gratis buss til strand. Tar bare 4 min å gå ned bakken til stranden, men bussen er grei å ta opp igjen på hotellet, ettersom det er en forholdsvis bratt bakke hjem igjen. Fri buss til kjøpesenteret. Rett og slett det beste hotellet jeg har vært på. Anbefales på det varmeste

Romtips: De beste rommene har nummer 101 til 410
Dato for oppholdet: mars 2013
2  Takk, Mona134
Anmeldt 6. desember 2012

et fantastisk hotel,innsjekingen ble vi servert thai drink,en god start på kvelden,havutsikt må en ha, skifte av sengtøy hver dag,store bade kåper med tilbehør. menyen skiftet hver dag,fra us,fransk,kinesisk.japansk,osv. var også thai matkurs. eller var det 3 baseng kort vei til stranden. har besøkt hotelet 2 ganger og kommer igjen. ps fransk kjøkken sjef.

Dato for oppholdet: februar 2012
Takk, SopotTom