Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Dette er et bra Hotel midt i Patong. Antas å være en av de beste. Beliggenheten er særdeles bra mellom strand og natteliv. Dersom du booker et standard rom, så er det viktig å være klar over at du ikke får tilgang til alle bassenger. Vi liker alle bassengene. Dette sier de ingen ting om i reklamen. Frokosten stenger kl 1030. Det er ikke mulig å få kjøpt frokost etter dette på feks Terrasso som er en cafe på hotellet. Sikkerheten er ikke bra nok. Alle slipper inn fra alle innganger til området. Hotellet er bra men for høyt priset i forhold til andre hoteller i Patong.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Reistilmars
Bart C, General Manager på Holiday Inn Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2017

Dear 'reistilmars',
Thank you for your review. Unfortunately, we do not have anyone in the team who can reply in your language. Your rating ('4 stars' or ‘very good’) however indicates that you must have enjoyed your stay with us and we hope to welcome soon again to the Holiday Inn Resort Phuket.

Anmeldt 19. august 2016

Bodde her i 3 døgn. Fantastisk flott service. Veldig hyggelige ansatte. Rent og pent på rommene. Følte meg velkommen fra innsjekk til utsjekk. Veldig god frokostbufee. Flott baseng med egen bassengbar.

Romtips: Tror alle rommene er like bra.
Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, arnevam
bcallens, General Manager på Holiday Inn Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2016

Dear "Arne A",

Anmeldt 27. mars 2016

Hotellet ligger i Patong, ca en times kjøretur fra flyplassen med taxi. Hyggelig personale helt ok rom i 2 etg. Virker nylig oppgradert. Vi er en familie på to voksne , en tenåring og en på ti år. Vi booket et superior rom med to dobble senger. Fungerte greit for oss. Vi booket via hotels.com og på den siden kommer det ikke frem at hotellet er delt i to vinger der man ikke uten videre har tilgang til alle fasiliteter som finnes. Det er vesentlig bedre fasiliteter på Busacorn både med tanke på svømmebasseng og annet. Sikkert dyrere også. Det er helt greit at det er slik men må opplyses bedre om. Om vi hadde visst dette når vi booket så hadde vi kanskje valgt et annet hotell da man føler seg litt forskjellsbehandlet. På hotellets egne hjemmesider går dette tydelig frem. Så smart å lese seg litt opp der før man bestiller.
Litt trafikkstøy er det fra vårt rom men ikke mer enn man kan forvente her nede. Hyggelig smilende personale møter man overalt, god frokost men hektisk på morgenen. Rent og pent overalt. Ok wifi, enkel pålogg. Bra aircondition.Minibaren er i utgangspunktet tom, så den må du fylle selv fra minimarket i resepsjonen. Gratis en flaske vann til hver person pr dag.
Rett over gaten er stranden , og egen vaktmann som stopper trafikken når man skal over. Litt grumsete vann, men lang og fin strand. Gode lunchplasser langs stranden.
Hotellinfoen på rommet inneholder prosedyrer for de fleste uforutsette ting som kan skje. Her finnes både info om brann, jordskjelv og tsunami samt at det finnes en del rømningsveier som er merket i forhold til dette.
Stort sett et velfungerende anlegg.

Romtips: Vær obs på at hotellet er delt i fløyer, book rett fløy hvis dette er viktig for deg
Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Erik B
bcallens, General Manager på Holiday Inn Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2016

Dear "Erik B",

Anmeldt 6. juni 2015

Bodde her 14 dager i mars 2014. Reiste med Ving. Fikk rom i den gamle delen, og fikk ikke oppgradere til Busacorn som gir tilgang til alle basseng og tilbud. Vi opplevde både Ving og resepsjonen på hotelles som avvisende og lite kundevennlige. Stranda var oik, men mye selgere og grumsete vann. Båttur til øyene er supert. Kjørte rundt til andre byer strender og her virket det koseligere. Nærområdet til hotellet preges av prostituerte som tar tak i deg og skal ha deg med inn. Dette er særlig plagsomt dersom du går alene som mann. Åpenlyst narkotikasalg også på dagen. Opplevde selv å bli tilbudt marihuana flere ganger på dagtid ute på gata. Bangla street er oppskrytt og ubehagelig. Reiser ikke hit igjen.

Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, 102bj_rnl
Wolfgang M, General Manager på Holiday Inn Resort Phuket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2015

Dear Bjorn,
thank you very much for your review. Regretfully your review is from a stay in March 2014 and it seems that you did not like Patong due its night life and athmosphere. Phuket has many different resorts and beaches that offer different beach experiences. We do understand that not everyone likes Patong, but we also believe that a negative experience in Patong due its appeal to nightlife and action, does not reflect on how our resort is managed and one should differentiate between the experience in the resort and the experience outside of the resort in Patong. We would suggest if you return to Phuket to stay in a more quiet beach environment outside of Patong, Best regards, Wolfgang Meusburger

Anmeldt 27. november 2014

Var her i 5 netter. flott hotell med alle fasiliteter. Frokosten var helt fantastisk, servicen upåklagelig og steakhouseet serverte en biff i verdensklasse. Kommer garantert tilbake hit :)"......................................".......................................................

Dato for oppholdet: november 2014
1  Takk, Emanon77