Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

Fint hotell, men gir fratrekk for ensidig frokost, dårlig renhold og elendig musikkunderholdning. (han synger falskt). Omgivelsene er bra, med en flott hage og to bassenger. Hotellet ligger sentralt. Vannet i jacuzzien er kaldt, så det har ikke blitt brukt så mye.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 684lilla
Deevana_Patong, General Manager på Deevana Patong Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2017

Dear Lill A,

Thank you for taking the time to leave your comment and for your kind words on our Deevana Patong Resort & Spa. Please accept our apology for not meeting your expectations during your stay. Our aim is to provide all guest with a memorable hotel experience and your honest feedback is an important part of that process.

We hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Phuket. Should you require any assistance, please feel free to contact us directly: info@deevanapatong.com

Warm Regards,

Anmeldt 16. mars 2017

Rommet var noe lite, men knallgode senger, meget nyansert mat. Stille og rolig men likevel bare en liten spasertur ned til stranden. Vi var 9 personer i følget og alle stortrivdes under oppholdet på 14 dager. En stor takk til Mr. Kham som alltid var klar til å yte service i lobbyen :-) Vi kommer gjerne igjen. Litt myggproblem, som i hovedsak kom fra et slamdeponi på baksiden av hotellet. WiFi fungerte ypperlig, noe som ikke er vanlig ellers i Patong området.

Romtips: Fredelig hotell med god mat :-) Ypperlig for barnefamilier
Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Evy-Ann V
Deevana_Patong, General Manager på Deevana Patong Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2017

Dear Evy-Ann V,

Many thanks for posting such a wonderfully positive review of your stays with us.

Your kind words have been passed on to our teams particularly to Mr.Kham who made your stay a pleasant one. This will certainly motivate them to keep up the good work.

We all look forward to welcoming you again on your next visit to Phuket. Should you require any assistance, please feel free to contact us directly : info@deevanapatong.com

Warmest Regards,

Anmeldt 4. februar 2016 via mobile enheter

Var har i 8 netter med min far og bror, i februar. Man blir først møt av et svert hyggelig og hjelpsomt personell, smiler og hilser hver gang. Vi hadde deluxe rom med jacuzzi, det vil jeg sterkt anbefale. Ettersom hovedbassenget stenger klokken 19, og jacuzzien holder litt lavere temperatur. Rommet er i fin standard og blir godt rengjort hver dag, det kunne vært litt flere internasjonale tv kanaler. Koster 50 kroner med taxi eller tuk tuk for å komme seg hvor som helst i sentrum, vil anbefale det ned til stranden. Handlegaten er ikke mer enn 200 meter fra hotellet, men det kommer ikke noe støy derfra. Di har egen spa avdeling her, men det er fire ganger dyrere enn ellers rundt i byen. Det er egen restaurant, med god mat. Frokosten et grei, met egen omelett bar. Generelt helhetsvurdering er svært bra og hele området føles ganske trykt for tyveri og slikt. Vil anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Erik S
Deevana_Patong, General Manager på Deevana Patong Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2016

Dear Erik S,

Thank you very much for your review. It is splendid to hear all aspects of your stay had been such a positive experience. Most of all, our team is grateful for the support and hope to have many more opportunities in future to welcome you back again.

Warm Regards,

Anmeldt 5. august 2014 via mobile enheter

Ikke så store rom, men har det vi trenger. Moderne, rent rom, fint bad og en god seng. Bra plassering. Veldig bra basseng område.
Bor noen katter på hotellområdet, di er veldig snill så dette plager oss ikke. Hyggelig resepsjonist som viste oss rommet å fortalte om alt ved innsjekk. Dette er nok bare flaks men vi har veldig bra internett på rommet, første gang i thailand!

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, Raymonddahl
Deevana_Patong, Executive Assistant Manager på Deevana Patong Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2014

Dear Raymondda,

Greetings from Deevana Patong Resort & Spa.

Many thanks for you recent positive feedback its nice to know you enjoyed your stay with us and we managed to meet your expectations.

We have shared your comments with the entire team which will help motivate us to do the best we can in the future.

Please do contact us directly should you decide to visit Phuket. Some special offers are available for our returning guests and especially for you. You may contact us at reservations@deevanapatong.com or info@deevanapatong.com

Yours sincerely,
Thipwimon Chatchavansilachai
Executive Assistant Manager

"REWARD YOUR JOURNEY"

Anmeldt 3. april 2014

Bodde 2 uker på deluxe spa wing m/basseng. Rommet var ikke noe å rope hurra for. Det luktet kloakk/råtent og ikke noe sitteplasser på rommet...utenom sengen. Vi spurte om vi kunne få et par stoler og et lite bord...som det var på noen av rommene. Fikk det etter mye mas. Masse fluer og mygg. Gikk nesten ikke an å sitte på verandaen på ettermiddagen pga fluene.Som regel mye bråk og musikk fra bassenget som ligger like ved. Frokosten var helt grei...masse forskjellig.Litt langt å gå til stranden,men hotellbuss kjører 10,30 hver dag. Kommer ikke til å bo der igjen.

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, surrehue2