Very good

Alltid god service! Veldig nøye med detaljer og tilpasser akkurat som man ønsker. Jeg har handlet... les mer

Anmeldt 5 uker siden
_yvindandrej2022
Skreddersydd dress og skjorte

Kjempefornøyd med dress og 2 skjorter Reiser tilbake å handler mer. Kjenner meg alltid igjen når... les mer

Anmeldt 1. desember 2019
Mrjohansen1988

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Phuket
Anmeldt 27. september 2018

Krishna og hans gode hjelpere er høflige og varme mennesker som virkelig ønsker det beste for kundene. God til å forstå og prate norsk er han også. Han har blitt en god venn for oss etter mange vinterferier på Kamala og hans mange hyggelige Norgesbesøk.
Min mann er veldig fornøyd med alt av dresser og skjorter, og sønnen sklei rett inn i sin flotte konfirmasjonsdress. Er du på ferie i Kamala og ønsker deg skreddersydde klær i god kvalitet hadde jeg ikke vært i tvil - velg Krishna!! Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, GullveigHaugen
Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

Recomend. Han er nøye og hører etter hva som kunden ønsker. Jeg viste bilde av et plagg jeg ønsket og han lagde.

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, Dymicon
Krishna N, Owner på The Suit Doctor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2016

Thank you for your feedback .

Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

Anbefaler Krishna på det varmeste, hyggelig og pålitelig fyr! Bra resultat, bra pris og topp kvalitet! Sender det du har bestillt hjem!

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, 719bj_rnn

Thank you so much Sir.

Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

Har bestilt noe tøy av Krishna og er meget fornøyd. Han leverer dresser osv men god kvalitet. kan anbefales på det sterkeste :)

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Daniel H

Thank you so much For your feedback.

Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

Har brukt skredderen Krishna i 12 år og er meget fornøyd med priser og kvalitet på produktene levert fra han.
Jeg har vel også 20-30 venner som benytter seg av hans tjenester.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, Roar Henry J

Thank you so much for your feedback .