️ Phuket Instagram-tur: De mest kjente stedene (privat og alt inkludert)

Bestill på forhånd
fra
USD 129,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Freedom Beach på
Anmeldt 13. februar 2018

Grei plass å dra til. Skiller seg ikke ut fra andre strender og det er primitivt der. Alle solsengene er i skyggen og mat må bestilles 1 time før du skal spise. kun en restaurant.
Typisk rotete thai restaurant. Anbefaler ikke dette varmt, men helt greit.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Evs T
Anmeldt 10. februar 2018

Vi tok en longtailbåt fra Patong. Turen tok ca. 20 min. Fin sandstrand med mulighet for leie av solsenger. Stranden og vannet var perfekt. Palmer og andre trær skjermer området med solsengene om du ønsker å ikke ligge direkte i sol hele dagen. EN restaurant, godt utvalg av mat og drikke. Eget lite område hvor det tilbys massasje.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 123Anne2014
Anmeldt 31. januar 2018

Var en fin strand, mye fine fisker rett på stranden. regnet når vi var der, så var nok ikke så mye mennesker som det er tilvanlig. Fine solsenger, parasoller og en restaurant med mat og drikke. Var endel bråkete turister, som spilte veldig høy musikk, skrek og sang....flere av personalet fra restauranten snakket til de, men uten hell. Anbefaler å ta longtail båt, kronglete å gå fra hovedveien.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Anetteemb
Anmeldt 16. mars 2017

Dårlig og bare 1 spisested hvor dårlig mat var det eneste man kunne få tak i. Ikke vært pengene. Styr unna !

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, Evy-Ann V
Anmeldt 25. februar 2017 via mobile enheter

Flott strand med klart vann med masse fisk i havet, tok longtail båt fra patong. Båten koster 2000 THB å tar ca 25 min. Bra vannkvalitet å muligheter for bespising.

Dato for opplevelse: februar 2017
1  Takk, 645pert