Ulike måter å oppleve Freedom Beach på
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Dette er en vakker strand med hvit sand. Halve stranden er uten stener når du går ut i vannet, ikke så langgrunt som mange andre strender på Phuket, så dette er et flott sted å bade. Vi snorklet på den andre halvdelen av stranden og fisker i alle farger kunne vi se bare 10-15 meter fra stranden. Vi var der omtrent alene i begynnelsen av november så ikke noe problem med å få solseng eller bord ved den ene restauranten som var der. Svært enkel meny men så rimelig og greit at det var Ok til lunsj. Stranden anbefales!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, I2912PYmonicaa
Anmeldt 13. februar 2018

Grei plass å dra til. Skiller seg ikke ut fra andre strender og det er primitivt der. Alle solsengene er i skyggen og mat må bestilles 1 time før du skal spise. kun en restaurant.
Typisk rotete thai restaurant. Anbefaler ikke dette varmt, men helt greit.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, EvaT443
Anmeldt 10. februar 2018

Vi tok en longtailbåt fra Patong. Turen tok ca. 20 min. Fin sandstrand med mulighet for leie av solsenger. Stranden og vannet var perfekt. Palmer og andre trær skjermer området med solsengene om du ønsker å ikke ligge direkte i sol hele dagen. EN restaurant, godt utvalg av mat og drikke. Eget lite område hvor det tilbys massasje.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 123Anne2014
Anmeldt 31. januar 2018

Var en fin strand, mye fine fisker rett på stranden. regnet når vi var der, så var nok ikke så mye mennesker som det er tilvanlig. Fine solsenger, parasoller og en restaurant med mat og drikke. Var endel bråkete turister, som spilte veldig høy musikk, skrek og sang....flere av personalet fra restauranten snakket til de, men uten hell. Anbefaler å ta longtail båt, kronglete å gå fra hovedveien.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Anetteemb
Anmeldt 16. mars 2017

Dårlig og bare 1 spisested hvor dårlig mat var det eneste man kunne få tak i. Ikke vært pengene. Styr unna !

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, Evy-Ann V