“Meget god mat”

Vurdert som nr. 53 av 717 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 24. april 2019 via mobile enheter

Vi var 10 venner som besøkte stedet. Det var to grunner til st vi gikk inn, det sø hyggelig ut, og ingen sto og dro i oss.
Som alltid i Tyrkia, fikk vi en forrett som gjorde oss mett før hovedretten kom, men her må vi bare venne oss til å ikke forsyne seg for mye. Jeg bestilte biff, medium/rå, og fikk det!!!
Alle var godt fornøyd med mat og service, og dette var den eneste restauranten som ble besøkt to ganger.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 822perv

Anmeldt 1. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! Beste biffen jeg har smakt. En av de beste plassene å besøke hvis du er i byen. Absolutt verdt å ta turen innom. Hilsen familien Stoltenberg

Amazing food and service! The best steak we have ever tasted. One of the best places to visit If you are in Alanya! Greeting from the Stoltenberg's !

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Madelene S
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Endte opp på denne restauranten flere ganger fordi biffen var så god. De selger den i 200 gr, 300 gr og 400 gram størrelse.
Selvfølgelig ble det 400 gram på meg og jeg kan si at du blir mett av den..

Jeg vil nok velge medium well done slik at den er lett å spise. Den var ikke seig I det hele tatt.
Den ene gangen vi var der hadde vi også reker og champignon som forrett i tillegg til brød. Det var veldig godt.

Virker som det er mange danske kunder på restauranten, de vet tradisjonellt også å oppsøke restauranter med god mat. Sjokolade suffle'n er også god her men noe vanskelig å svelge ned etter en stor biff...

Dato for besøk: september 2016
Takk, StavangerKris
Anmeldt 11. juni 2016 via mobile enheter

Dårlig service og dårlig mat. Når jeg og min kjære gikk så langt som å klage på maten sto alle rundt oss inkl. Kelneren og spurte hvorfor i helsikke maten var så dårlig. Vi måtte selvfølgelig betale for maten og stakk langt vekk derfra så fort som mulig..

Dato for besøk: juli 2015
Takk, SimenE24
Anmeldt 10. august 2015 via mobile enheter

Hyggelig betjening og kjæmpe god mat her. Gikk hit første gang for 5 år siden og siden har jeg alltid gått hit. Alltid hjelpsom.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, Tone L

Reisende som så på Kasif restaurant, så også på

Har du vært i Kasif restaurant? Del dine erfaringer!