“Beste plass i alanya”

Mezze Grill Ocakbasi Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 716 Restauranter i Alanya
Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

Meget god mat å fantastisk service Beste biff i alanya.
Kan virkelig annbefales og ta turen hit

Takk, Jan-Inge H
ofyuzalan, Yönetici på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2019

Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Sizleri memnun edebilmek bizim için büyük gurur. Tekrar görüşmek dileğiyle.

Saygılar , Mezze Grill Ailesi

Thank you for your precious comment. We would like to see you again in our restaurant.

Anmeldt 18. mai 2019 via mobile enheter

Vi kommer til Alanya hver år Da vi spiser. Veldig mye Beste grill restaurant i Alanya. Veldig god mat topp service.anbefales. Denne restaurant ligger Ataturk gatan nærmere på Damlatas om dere komme på restoranten også pick up service ☀️

Takk, Elisabeth S
ofyuzalan, Yönetici på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2019

Anmeldt 15. mai 2019

Vi har vært her 2 ganger og det anbefales på det varmeste. Her er atmosfæren, servicen, coctailen og maten nydelig. Hvis du skal ut og spise i Alanya så er dette stedet du vil dra til.

Takk, Elin D
ofyuzalan, Yönetici på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2019

Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Fantastisk bra mat og superhyggelige kelnere Topp service veldig god biff vi spiste. Anbefales sterkt.

Takk, 264gryg

Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Jeg har leilighet i alanya. Jeg går så ofte til Alanya. Jeg spiste beste mat i denne restauranten. Den best pepperbiff i Alanya. Anbefaler

Takk, R8969XEjano

Reisende som så på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, så også på

Har du vært i Mezze Grill Ocakbasi Restaurant? Del dine erfaringer!