“Flott resturant og nydelig mat. ”

Mezze Grill Ocakbasi Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 715 Restauranter i Alanya
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Vårt første besøk. Blir garantert ikke vårt siste. Alt var perfekt. God mat og flott service. Følte oss veldig godt mottatt og ivaretatt. Tusen takk!
Anbefales.

Takk, Hotlegs45
ofyuzalan, Yönetici på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Sizleri memnun edebilmek bizim için büyük gurur. Tekrar görüşmek dileğiyle.

Saygılar , Mezze Grill Ailesi

Thank you for your precious comment. We would like to see you again in our restaurant.

Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Vi reiser til Tyrkia vært år og spise middag på Mezze grill restaurant. Alltid deilig mat på Mezze grill. Topp service. Anbefales sterkeste

Takk, 677bj_rnv

Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Har spist i mange restauranter rundt om i hele Verden , og denne biffen var en av de beste jeg har smakt topp service og topp atmosfære . Anbefaler virkelig dette stedet

Takk, Norway2
ofyuzalan, Yönetici på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2019

Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Vi er ofte i Alanya, prøvd flere restauranter, men ingen bedre enn Mezze grill Meget god service og deilig mat

Dato for besøk: mai 2019
Takk, carlk556
ofyuzalan, Yönetici på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2019

Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og rikelig med brød og salat på huset som vi fikk før maten. Blide og trivelige kelnere ( vi fikk veldig god service av MURAT) God atmosfære og innsyn til kjøkken fra resturanten.
Anbefales!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, evan358

Reisende som så på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, så også på

Har du vært i Mezze Grill Ocakbasi Restaurant? Del dine erfaringer!