“Beste Biff Restaurant i Alanya”

Mezze Grill Ocakbasi Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 751 Restauranter i Alanya
Anmeldt 25. september 2019

Kjempegod mat. Topp service. Veldig bra atmosfære. Spagetti bolognese fantastisk god. Anbefales. Vi kommer igjen.

Takk, Ildiko G
ofyuzalan, Yönetici på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2019

Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Sizleri memnun edebilmek bizim için büyük gurur. Tekrar görüşmek dileğiyle.

Saygılar , Mezze Grill Ailesi

Thank you for your precious comment. We would like to see you again in our restaurant.

Anmeldt 23. september 2019

Veldig bra service og kjempe god mat , anbefaler biff med sopp for den som er glad i kjøtt , anbefales på der sterkeste tipp topp tommel opp

Takk, Louis W

Anmeldt 22. september 2019

Veldig trivelig atmosfære, god mat, utmerket service, utrolig fint interiør! Anbefales på det varmeste

Takk, Catkri73
ofyuzalan, Yönetici på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2019

Anmeldt 13. september 2019

Veldig god mat og hyggelig betjening!
God atmosfære og kult interiør. Anbefales og vi kommer tilbake.

Takk, Anette S
ofyuzalan, Yönetici på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2019

Anmeldt 8. september 2019

Vi var der 2 ganger og like misfornøyd begge gangene.Ingenting i veien med maten,men servicen var veldig dårlig.Lang ventetid på å få bestille til tross for at vi ble innhentet på fortauet.Like lang tid før vi fikk drikke & mat.Synlig stress og roping mellom servitørene.

Dato for besøk: august 2019
Takk, LillP20

Reisende som så på Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, så også på

Har du vært i Mezze Grill Ocakbasi Restaurant? Del dine erfaringer!