“Nydelig mat”
Anmeldelse av Address Restaurant

Address Restaurant
Vurdert som nr. 15 av 761 Restauranter i Alanya
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Her får du fantastisk mat,barna koset seg og vi voksne fikk nyte fantastisk biff.Her er det kvalitet for pengene og man nyter dette i ro med lav bakgrunns musikk.De har også egen barnemeny.

1  Takk, Emkiti

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Her blir du tatt godt imot ,egen barnemeny som fenger barna.Vi voksne spiste nydelig biff og fantastisk peppersaus og soppsaus.Anbefaler dere alle å spise mat her,du får sitte og nyte måltidet i ro og mak.

Takk, Mino21210
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Dette er andre gangen vi har besøkt Address restaurant denne ferien ! Vi kommer hit for å spise den beste biffen! God service og veldig god mat som alltid !

Dato for besøk: august 2018
Takk, Trine Lise A
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig personale :-) Vi hadde pasta bolognese og cheeseburger. Anbefaler å besøke denne restauranten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, siljebh
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Her blir du tatt godt imot, Fantastisk mat knall go service så denne restauranten kan eg me hånden på hjertet anbefale til alle ❤️

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Helmersen M

Reisende som så på Address Restaurant, så også på

Har du vært i Address Restaurant? Del dine erfaringer!