“Beste maten i Alanya”
Anmeldelse av Address Restaurant

Address Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 702 Restauranter i Alanya
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vi ble møtt av et veldig hyggelig personale som var veldig profesjonelle Mixed grill med potetmos og Adana kebab ble bestilt og vi ble begge veldig fornøyde med maten. Faktisk den beste vi har spist i Alanya noen gang. Restauranten anbefales på det sterkeste. Dagen før spiste vi på restauranten som er rangert som nr 1 her på TripAdvisor, men ble ikke imponert. Rangerer heller Address som nr 1!

Takk, Y4029XDfrankw

Anmeldt 7. mai 2019 via mobile enheter

Fantastisk service nydelig mat . Hyggelig betjening
Vil anbefale alle å ta turen , vi er her så ofte vi kan med hele familien

1  Takk, Lene J
Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Super god mat,Vi har spist her mange ganger og vi har vært like fornøyd.Her kan du nyte maten og de som jobber der yter god service,tommel opp for god service

1  Takk, Emkiti
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Her kan man sitte alene ,med familie,venner.Det passer for alle .Biffen her helt Amazing og burde prøves om man liker biff.Peppersausen er nydelig tommel opp.Flotte mennesker som jobber der og rene og pene toaletter.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Bozotinto
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Nydelig mat i flotte lokaler med hyggelig betjening. Her kommer vi nok igjen. Du kan trygt ta med ungdommen her også, for internettet er bra

Dato for besøk: april 2019
Takk, Grethe G

Reisende som så på Address Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Address Restaurant? Del dine erfaringer!