Anmeldt 17. juli 2015 via mobile enheter

Har bodd på Caligo 7 år og kommer alltid tilbake. Veldig bra plassering. Helt nede ved stranda, må bare krysse en liten vei. Trivelig betjening som gjør det de kan for at du skal ha en fin ferie. Minimarked rett ved siden av som har det du behøver. Rommene er helt greie - Wifi i resepsjonen som også rekker til blokk 1 og 2 i allefall. Lite, men koselig basseng. God mat fra hotellets restaurant, men tilgang til mange(!) restauranter i nærheten. Bussen til borgen går rett forbi (nr 4). Større supermarked (Migros) rett bak hotellet (400 meter). Kort vei opp til hovedgata og gangavstand til fredagsmarkedet.

Alt i alt - et hotell jeg virkelig anbefaler.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, perkvalvik
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Jeg og familien min kom på dette hotellet uspefisert i 2008. Hotellet ligger på en perfekt plass for det er veldig kort til shopping, spise steder og stranden. Dette hotellet er kanskje ikke det beste og det fineste i Alanya, men bedre service har jeg aldri opplevd og terrasser de har er utrolig svære, som er et stort pluss i mine øyne. Det er alltid rent på rommene og folkene som jobber der gjør ferien din MYE bedre. Jeg har aldri opplevd folk som er så hyggelig og som elsker barn så mye som de som jobber på dette hotellet gjør. Vi følte oss velkommen fra første stund og det oppførte seg som om de kjente oss, noe som var veldig hyggelig. Vi har bodd på flere hotell i Alanya som Grand Bali som ikke ligger langt unna, men vi likte fortsatt best Caligo og det vil vi alltid gjøre. Helt siden 2010 har vi reist til Caligo hvert år, to ganger i året fordi vi var så fornøyd med hotellet. Dette hotellet anbefaler jeg virkelig!

Dato for oppholdet: juli 2015
2  Takk, Silje M
Anmeldt 14. juni 2015

Hotel rett ved flott strand og byen rett bak. For de som ønsker et rimelig hotel med soling, rett ved restauranter og festeliv noe minutters gange unna er det helt greit! Er du av de som vil være litt på rommet, og forventer en god standard derimot er dette ikke hotellet for deg. Kan likevel nevnes at det er langt fra det verste hotellet i Alanya og beliggenheten til strand er utmerket.

- Airconditon koster 8Euro pr natt!
- Renholdet er ikke topp. Ser ut som de bytter på sengene og raskt vasker over alle flater. Mye flekker på veggene, sand i hjørnene og slikt som raskt sier at rengjøringen ikke er bra nok.
- Maten i restauranten var platt. Ikke spesielt spennende
- Vårt rom hadde 2 enkle senger desverre, men vi så andre rom hadde dobbeltseng.
- Internett er nærmest ikke fungerende. Det er dekning på rommene, men ved å la mobilen ligge der en dag, klarer den kanskje oppdatere mail 3 ganger. Noe bedre i resepsjonen, mens selv her var det dårlig. Langt bedre på flere restauranter!
- Veldig enkelt bassengområde. Ble ikke brukt da stranden er rett utenfor.

Romtips: Alle rom har store balkonger, men de øverste etasjene (4.) er hevet over resten og dermed ingen innsyn! Blokk 1 er nærmest havet! Noen rom har 2 enkle senger satt sammen, mens andre har dobbeltseng!
Dato for oppholdet: juni 2015
1  Takk, Feriekos
Anmeldt 13. juni 2015

Har bodd på Caligo flere ganger, og trives bra her. Hotellet har store og romslige terasser, i hverfall om du har en 2 værelses leilighet, som vi hadde. Beliggenheten er perfekt, men restauranter og shopping rundt hjørnet, samt et museum rett bortenfor. Det er faktisk verdt et besøk. Spiste lunsj og middag et par ganger på hotellet, og maten var ok. Betjeningen er hyggelige og hjelpsomme. Kommer helt sikkert tilbake til dette hotellet.

Romtips: Blokk 1 eller 2
Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Astrid B
Anmeldt 16. oktober 2014

Hulete tepper og håndklær , dårlig rengjøring. Måtte klage på det. Det eneste som var bra er at hotellet er like ved stranden og ellers meget sentralt. Hamam ved hotellet var ok. Hyggelig betjening er en fordel.

Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, Lena1970