“Fantastisk!”
Anmeldelse av La Luna Restaurant

La Luna Restaurant
Vurdert som nr. 29 av 655 Restauranter i Alanya
God for: Lokalt kjøkken, Store grupper, Spesielle anledninger, Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Utrolig koslig personale, og fantastisk mat! Spiste mye forskjellig, alt var upåklagelig! De pynter bordet til vi kommer, og jeg reiser sammen med tanteungen min som er bare litt over 1 år, her er det lekerom og de er så flinke til å legge til rette. Anbefales på det sterkeste!:-)

Takk, Linn-Jeanette

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Koselig sted i havna, med nydelig utsikt mot borgen. Vi hadde et deilig måltid med god drikke. Anbefales om du er i havnen.

Takk, Jorunn Ø
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Utrolig bra og flink servitør, som ikke var som alle andre, servitøren hadde utdannelse noe som merkes. Maten smakte veldig bra

Takk, Tobias G
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

La Luna har vi alltid besøkt flere ganger hvert år de siste ti årene. I dag ble vi skuffet over servicenivået og stemningen. Kjente ikke igjen noen av de ansatte, som ofte er et dårlig tegn. Det var det også, siden vi opplevde både litt rot med maten og veldig upersonlig stemning. Maten var god, men det er den jo på de fleste steder i Alanya. Litt trist å tenke på at jeg ikke orker å ta familien med hit igjen, siden det er mer enn nok av andre restauranter som gir god personlig service.

Takk, Gunnar D
Anmeldt 11. juni 2018

Tradisjonen tro må vi til sentrum Alanya og middag på La Luna. Det var vår datter som for 10 år siden var her første gang. Dette er en utmerket restaurant i forhold til profesjonell men likevel personlig imøtekommenhet og service og utsøkt mat. Beliggenhet på havnen er også flott.
Vår favoritt middag er Chateaubriand. Men vi liker også godt fisk og La Luna 69 smaker utmerket.
Pris på så god mat er helt ok.

Takk, helgaengelinaa
laluna07, Yönetici på La Luna Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2018

thank you very much for your good comment. Hope to see you again ..

Reisende som så på La Luna Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i La Luna Restaurant? Del dine erfaringer!