“Lunsj”
Anmeldelse av La Luna Restaurant

La Luna Restaurant
Vurdert som nr. 47 av 826 Restauranter i Alanya
God for: Romantisk, Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Sted med god atmosfære, hyggelig personale og veldig god mat. Kan anbefale kylling wrap. Ett sted som trygt kan anbefales til både lunsj og middag.

Takk, 342anne

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Utrolig koslig personale, og fantastisk mat! Spiste mye forskjellig, alt var upåklagelig! De pynter bordet til vi kommer, og jeg reiser sammen med tanteungen min som er bare litt over 1 år, her er det lekerom og de er så flinke til å legge til rette. Anbefales på det sterkeste!:-)

Takk, Linn-Jeanette
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Koselig sted i havna, med nydelig utsikt mot borgen. Vi hadde et deilig måltid med god drikke. Anbefales om du er i havnen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jorunn Ø
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Utrolig bra og flink servitør, som ikke var som alle andre, servitøren hadde utdannelse noe som merkes. Maten smakte veldig bra

Dato for besøk: august 2018
Takk, tobiasg276
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

La Luna har vi alltid besøkt flere ganger hvert år de siste ti årene. I dag ble vi skuffet over servicenivået og stemningen. Kjente ikke igjen noen av de ansatte, som ofte er et dårlig tegn. Det var det også, siden vi opplevde både litt rot med maten og veldig upersonlig stemning. Maten var god, men det er den jo på de fleste steder i Alanya. Litt trist å tenke på at jeg ikke orker å ta familien med hit igjen, siden det er mer enn nok av andre restauranter som gir god personlig service.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 999grandis

Reisende som så på La Luna Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i La Luna Restaurant? Del dine erfaringer!