“Anbefales på sterkeste”
Anmeldelse av by MH food & drinks

by MH food & drinks
Vurdert som nr. 20 av 826 Restauranter i Alanya
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Leter du etter service så har du kommet til rett plass. Hvis det er noe du ikke tåler, så gjør de sitt beste for å lage noe du kan spise. Maten er super, perfekt stekt, krydret... Biffen er perfekt stekt. De husker deg og gir deg det du spiser. Spiste du ikke tomater, får du ikke det neste gang.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, suresiv

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Fabelaktig mat,drinker og service. En restaurant som tar vare på sine kunder uten å være påtrengende og masete. Hyggelige og høflige kelnere. Kjempefornøyd

1  Takk, Eva22699
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Denne restauranten anbefales på det sterkeste. Koselig sted, nydelig mat, hyggelige og omtenksomme servitører. Gleder meg til å komme tilbake neste år.

Takk, 866beatel
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Var der og spiste 23 Aug 2018 ...
Jeg gir den 3.5 av 6 noe som er bra for Alanya!
Vi delte en Italiensk rødvin som jeg viste ikke var topp Notch, men prisen var bare 109 Lira ...
Litt dårlig utvalg av vin og ingen spesielle gode heller.
Jeg hadde Lamb chop som hadde en litt spennende oppsett! Maten var god den!
Service på stedet var meget bra!
- Utvalg av viner 2 av 6
- kvalitet på maten 4 av 6
- Service på restauranten 5 av 6
- total vurdering 3.5 av 6

Dato for besøk: august 2018
Takk, AmiciSumus
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

En super restaurant, med nydelig mat! Servisen var upåklagelig, anbefaler virkelig vårrullene og fritert is

Dato for besøk: august 2018
Takk, elsachm

Reisende som så på by MH food & drinks, så også på

Har du vært i by MH food & drinks? Del dine erfaringer!